HokusPokus&Filiokus Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Her går det i banan, eple, mango og pære. Blander det mest i grøten. Noen annen frukt som er godt?
La vita è bella <3 Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Vi ble anbefalt avokado av helsesøster - veldig sunt! Smaker ikke så mye/ så godt alene, men blandet med banan er det god knall!
HokusPokus&Filiokus Skrevet 22. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2009 Bare moser du den rå, som banan, eller må den også kokes og moses? Aldri smakt avokado selv, men det får vi prøve
temine Skrevet 22. april 2009 #4 Skrevet 22. april 2009 Jeg gir banan, mango, avocado (er vel strengt talt en grønnsak vel?), pære, eple, svisker, også bær av ymse slag. Koker bare sviskene, resten får han rått.
Hepa85 Skrevet 22. april 2009 #5 Skrevet 22. april 2009 Bare husk på at avokadoen skal være moden. Trkk forsiktig utenpå skallet, så skal den gi littegrann etter. Avokado er jo knallgodt alene om den er moden nok! Veldig godt når man kan smøre den på brødskiva. Hadde dilla på det i begynnelsen av graviditeten, og det må jeg si: jeg har aldri i mitt liv hatt så fin hud før
Lemonia Skrevet 22. april 2009 #6 Skrevet 22. april 2009 Banan, eple, pære, mango, svisker, tørkede aprikoser (koker til mos på samme måte som svisker) og fersken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå