Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Det er 12 dager siden jeg fikk mensen (første dagen på mensen var for 12 dager siden) Aner egentlig ikke når man har eggløsning, men har en gutt på 7 mnd, og vil gjerne ha 2 tette. Hva er oddsen for at man blir gravid så fort etter nr 1? Ja jeg vet jeg høres helt teit ut, men jeg aner jo ikke selv. Kjekt å høre med noen av de som vet det da:0)
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Du sier ikke så mye om sykluslengden din, så da er det ikke så lett å vite når du evt kan ha eggløsning. Men har du 28 dagers syklus og eggløsning på dag 14 er sjansen for graviditet absolutt til stede. Hvor fort man kan bli gravid etter forrige graviditet varierer vel fra kvinne til kvinne. Kommer bla ann på om man ammer, om man har fått igjen mensen og syklusen er stabil........
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #3 Skrevet 22. april 2009 Jeg har nettopp fått igjen mensen, første gang for 12 dager siden, slutta å amme 1 uke før jeg fikk mensen. Syklusen virker i hvertfall stabil, jeg har hatt mensen like lenge som før i hvertfall:) Krysser fingrende:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå