Gjest yrild Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Lurer på om dere har prøvd å bære på hofta? Vi prøvde en tur på butikken i dag og det var veldig koselig og komunikativt, men han sitter jo litt skeivt... lurer på om han er for liten 63cm, 6,3kg og 4 mnd, men på hjemmesidene deres stiller de bare begrensningen at han må holde hodet godt og kunne sitte i den uten babydelen. Hva mener dere??
MintCondition Skrevet 22. april 2009 #3 Skrevet 22. april 2009 Jeg bærer min tass i den, han blir 4 mnd nå i slutten av april. Har du strammet til godt da, og dratt igjen den glidelåsen?
Gjest yrild Skrevet 23. april 2009 #4 Skrevet 23. april 2009 Hei mintcondition :-) Mulig jeg ikke har strammet godt nok til, men når de sitter sånn på hofta med hodet vendt forover uten sele er det jo ogsa skeivt, så kanskje det skal være sånn? Har frem til nå båret på magen og det er supert, men det blir litt klamt (her nede er det noen dager med 25 grader og stekende sol) selvom jeg sniker meg fra skygge til skygge :-) flere???
MintCondition Skrevet 23. april 2009 #5 Skrevet 23. april 2009 Kan hende det blir mindre klamt når du etterhvert kan bære på ryggen? Tror forøvrig ikke det er farlig om de sitter litt skakt en periode altså, de trenger vel ikke være i vater hele tida ;p
Madamina Skrevet 23. april 2009 #7 Skrevet 23. april 2009 Hei yrild. Syntes selv hoftebæring funket fint, men testet det først ut ved 6 mnd. Sjekk at du stramme nok alle steder og at stroppene går som de skal (en over og en under armen). Jeg bruket over 2 mnd på å lære å bruke mmin Manduca optimalt.
Madamina Skrevet 23. april 2009 #8 Skrevet 23. april 2009 En ringslynge er også superkos og mye svalere. Ikke så dyrt heller. Dessuten veldig lett å sy selv (veeeeeeldig lett).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå