balsam Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 skal overnatte minst en natt på sykehuset når snuppa skal oppereres i mårra, og vil jo gjerne ha med meg et skift..just in case det kommer no søl eller noe..ikke vet jeg.. men nå når hun har pakket med seg en lite sekk med filmer,bøker og litt sånt.. og en liten sekk med hennes skift..ser det liksom så mye ut :S men jeg må jo ha med meg noe til meg selv også?? sant??
Bolla:) Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 jeg tror ikke noen kommer til å tenke på det jeg hadde gjort det
Gjest Nydelige Christina&Nathalie Skrevet 22. april 2009 #3 Skrevet 22. april 2009 Hey:) Jeg hadde tatt med ett ekstra skift ja og toalettsaker:)
Gjest Skrevet 22. april 2009 #4 Skrevet 22. april 2009 Selvsagt tar du med skift til deg selv også! Bytter jo klær hver dag selv om en ikke er hjemme :-)
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 22. april 2009 #5 Skrevet 22. april 2009 Tatt med skift ja...det ser nok ikke teit ut:-) mye rart man skal tenke på ikke sant? du må jo uansett ha med toalettsakene dine...
Linda-Kristin=) Skrevet 22. april 2009 #6 Skrevet 22. april 2009 ta med deg skift du! selv om man kanskje ikke blir skitten, så er det utrolig godt å få skiftet klær når man har sovet en natt på sykehus! lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå