flinke jenta mi!!! Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 synes det er så vanskelig. 16 mnd og har rosa reima. Den blir for varm og møkkete. Noen med tips til greie bhg klær. Gidder ikke kjøpe så dyre bhg klær nå, skal kjøpe troll dressen, men ikke før til høsten.
lykkelig78 Skrevet 22. april 2009 #3 Skrevet 22. april 2009 Kjøp en tynn, enkelt og billig parkdress. Holder i massevis nå som det bare blir tørrere og varmere!
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. april 2009 #4 Skrevet 22. april 2009 Mine har reimadresser i bhg (4 år og 21 mnd) De har bare jakker på de store barna nå, men lillebror har dressen på enda. Når det ikke er behov for dressen regner jeg med at han går i de vanlige klærne, som han kom i.
Snupi27 Skrevet 22. april 2009 #5 Skrevet 22. april 2009 vi kjøpte vår dress til emilie på bogerud tekstil. den tåler vann, er vindtett og kjempe tynn.. vi er veldig fornøyd med den! merket er bocco park =)
mai mammaen til to Skrevet 22. april 2009 #6 Skrevet 22. april 2009 Spørs jo hvilke vær det er. her vi bor er det lenge siden det har vært regn nå så det er veldig tørt. vi har da hatt på barna jakke og sko. ev sånn vår dress.... om det er litt fuktig i bakken har vi jakke, sko/støvler og oljebukse..og vår dress på dem som har det
Elletuppa Skrevet 22. april 2009 #7 Skrevet 22. april 2009 Vi bruker reima parkdress for tiden... Bor i nord norge så har har hver sesong 2 pardresser. Blir mye brukt...
UnePune äntligen hemma! Skrevet 22. april 2009 #8 Skrevet 22. april 2009 Ungene har dresser med uttagbart for, så vi har bare tatt ut foret. Minste har brukt dressen, mens eldste har bare gått i genser når jeg har hentet de to siste dagene.
flinke jenta mi!!! Skrevet 22. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 22. april 2009 bogerud tekstil har ikke nettbutikk.
gla nr to Skrevet 22. april 2009 #10 Skrevet 22. april 2009 kjøpte parkdress på coop, navigare trur e den heite. 350 kr veldig fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå