Aprilprins<3 *fødeklar* Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Er jeg litt spent på å høre... Jeg er gravid med nr 2... Har termin om en uke!! Med førstemann gikk vannet som lyn fra klar himmel etterfulgt av rier og gutten vår var ute 6,5 timer fra pangskuddet gikk. Lettere sjokerte var vi jo siden dette var 3 uker før terminen og alt. Nå har jeg altså en uke igjen til terminen... og kjenner jeg er sååå spent på hvordan det skal skje denne gangen. Vil vannet gå? Eller vil det begynne med rier? Jeg har hatt mye vondter og murringer i dette svangerskapet. Hyppige og vonde kynnere/maserier de siste ukene, men ingenting det blir skikkelig futt i... Hva med dere jenter??
Tilde*** Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 kjenner meg utrolig godt igjen i det du skriver!! forrige gang hadde jeg ikke et eneste tegn til fødsel før plutselig vannet gikk og riene kom etterhvert.. denne ganga har jeg hatt små vondt til og fra i mange uker allerede. er en uke igjen til min termin også.. er kjempe spendt på når, hvor og hvordan alt skal skje denne ganga! nesten litt for mye spenning spør du meg!! hehe... men har lurt litt på om det er derfor fødsel nr to går litt lettere enn den første!? fordi mange har mer kynnere og vondter i forkant.. lykke til med kommende fødsel! krysser fingrene for at vi slipper og vente så mye lenger..
camillla Skrevet 23. april 2009 #3 Skrevet 23. april 2009 merket små koselige rier med ugjevne mellomrom..skjønte det var begynnelsen men at det sikkert gikk 1-2 dager før han var født. var veldig spennende siden det var første fødsel og det gjore ikke vondt..enda:P på natta ble de tettere og vondere..dro på en sjekk på sykehuset kl 03.00 og hadde 3 cm åpning, 14,5 timer gikk, så tok de vannet og en time etter var han ute!
Sigbeth Skrevet 23. april 2009 #4 Skrevet 23. april 2009 Da jeg fødte forrige gang startet det med at vannet gikk om kvelden (og det tok 34 timer før han var ute!) Så enig, spennende hva som skal skje denne gang.
SoFarAway Skrevet 23. april 2009 #5 Skrevet 23. april 2009 Forrige gang startet det ca en og en halv uke før termin med at slimproppen gikk og riene startet like etterpå. Nå har jeg hatt masrier i ca en uke og det er 2 dager igjen til termin, så jeg går å venter spent hver dag nå
Anita*født* Skrevet 23. april 2009 #6 Skrevet 23. april 2009 Vannet mitt gikk på natta og 1745 på kvelden var jenta ute,spennende ja...Gleder meg!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå