mittominmitto_venter nr 3 Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Noen som vet om man får bruke lystgass på kk, haukeland? Har født der 2 ganger før, og noe sier meg at det ikke tilbys der pga noe avtrekksgreier.... Noen som vet, hadde jo vært "kos" med litt lystgass, tenker jeg!!
Anonym*Gullklump* Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Bare på besøk her inne, flytter inn om en uke hehe.. Men kan no svare på spørsmålet ditt ut i fra det som jeg kjenner til. De sluttet med det pga ventilasjonsannlegget ikke var bra nok og dermed så gikk det utover jordmødrene og det kunne de ikke ha noe ut av.. Det var i hvertfall beskjeden jeg fikk av de....
Månefeen ♥ Skrevet 22. april 2009 #3 Skrevet 22. april 2009 Nei de har ikke det. Sett flere her inne som vurderer å reise til Voss fordi de har det der. Jeg tenker å ha medbrakt, "SUN alti1 maskinoppvask tabletter", har SÅ dilla på å sniffe de, så det må jo fungere like bra for min del Hvis ikke så kunne jeg godt født i en gammel murkjeller, med den heeerlige lukten hadde jeg sikkert ikke reagert på smerte.
mormor.com Skrevet 22. april 2009 #4 Skrevet 22. april 2009 Nei desverre har de ikke det:( var der i dag på omvisning, da jeg spurte om de hadde lystgass sa de at de ikke ville ha det på kk. de var for mest naturlig fødsel. Men herregud sir jeg bare! Blir litt små provosert, alle fødsler er vel naturlig tenker jeg.
mittominmitto_venter nr 3 Skrevet 22. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. april 2009 Hmmm. Er absolutt heeelt for "naturlig fødsel", og har tro på at kroppen vår jobber best uten epidural, altså! Men pittelittegranne lystgass i en sådan stund må en nå kunne unne oss fødende!!! Har født begge mine uten epidural eller noe annet smertelindrende, og da jeg hadde født nr to forelslo jordmora å sy meg uten lokalbedøvelse, men da protesterte ho mor!! Det er vel ikke noe å spare på vel!!! Så det fikk jeg, og "nøt" det! Jaja, fødsel blir det på oss lell, med elller uten lystgass! Lykke til jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå