anjaslilje Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Hva er best og hvorfor? Tenker litt på den vogna nettopp fordi den er så stor og romslig.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Jeg hadde kombi.. Kjempe fornøyd med den! Har trilla flere vogner, og ingen som har vært like gode som den å trille! God plass, vanntett og fin =) Eneste minus er jo at den er litt tung å ta ut/inn av bil, men det blir man fort vant til! Synes det var kjekt med kombi, for da hadde vi bag'n til å ha med inn når han skulle sove om vi var borte! Skal kjøpe samme vogn til nestemann =)
Gjest Skrevet 22. april 2009 #3 Skrevet 22. april 2009 har simo duo, knall fornøyd. Valgte duo pga større bag , og lettere. ( 4 kg lettere mener jeg det er)... Kjempe god å trille . Litt pes å ta inn og ut av bil, men ikke noe sånn at det er noe jeg tenker på.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 22. april 2009 #4 Skrevet 22. april 2009 Har kombi vogna. Kjempefornøyd, og den skal jeg ha til et evt neste barn også. Det er ikke en "pen" vogn (04modellen) - men den gjør nytta si. Tung å ta inn og ut av bil, men hvor ofte gjør man det..? ) (Jeg bodde på landet med butikker med en gåtur nær 5-20min unna. De gangene vogna skulle inn i bilen var til Tr.heim eller Namsos - og det var ikke ofte akkurat.. Jeg kommer ikke til å velge noe annet enn Simo. Syns også høyden på den er ganske fin, ifh til mange andre.
*smula* Skrevet 22. april 2009 #5 Skrevet 22. april 2009 Vi har duo. Spesielt fornøyd med den store bagen, brukte den fram til påske, da var lillegutt 9mnd.
tvkrus Skrevet 22. april 2009 #6 Skrevet 22. april 2009 Har kombi Fint med bagen sovet i den på dagen i stua vist han ikke har sovet ute i vogna. Bra plass i bagen bruker den ennå og gutten er 11mnd. God å trille. litt tung men ingen problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå