Gjest Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Altså den som man kan sette sammen slik man vil selv? Finnes i 7-8 farger, de fleste i slitesterk tekstil og er ganske bred og myk å sitte i. Må innrømme at jeg falt litt for den jeg :-) Har sett på så mange sofaer nå, men enten synes jeg de har feil farge, er for harde, feil form, for smale, altfor dyre eller en kombinasjon rett og slett. IKEA sin var nok ikke helt, helt perfekt, men ikke langt unna, og med tanke på prisen så tror jeg kanske vi kommer til å gå for den, MEN... Jeg må innrømme at ejg er litt skeptisk til kvaliteten. Noen som har denne sofaen og kan si litt om det? Det står at trekket kan vaskes, men funker det i praksis (det krymper ikke slik at det er umulig å få på igjen)?
Michka Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Hva heter sofaen da? Ikea har flere modulsofaer... Har hatt Tylôsand...
Michka Skrevet 22. april 2009 #5 Skrevet 22. april 2009 Hei ja, litt sein å svare her.. Har/ har hatt den sofaen, var i utgangspunktet veldig fornøyd med den, den var god og sitte i, fin og se på osv.. Men etter en stund så begynte putene å "synke" sammen, ble sittegroper i de, utrolig kjiipt.. Har fått byttet ut putene et par ganger, men det ble ikkje noe bedre.. Så nå skal jeg få ny sofa.. Blir en annen type da.. Egentlig litt dumt for jeg liker den veldig godt.. Jeg kan jo ha vert uheldig, men byttet som sagt puter to ganger og det samme skjedde igjen etter kort tid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå