Gjest Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Hei Tussimor! Jeg har vært inne og redigert dette innlegget ditt fordi det hører hjemme på spåforumet vårt og ikke her på 3.trimester. Så fortsett gjerne der om du vil spå folk. Vennlig hilsen webmaster
Gjest Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Glemte å skrive ned mail adressa mi: [email protected]
Gjest Skrevet 22. april 2009 #3 Skrevet 22. april 2009 Hei!! Lurer på når nurket kommer da?? Jeg: 290676 sambo:110982
snellapella Skrevet 22. april 2009 #5 Skrevet 22. april 2009 Hei! Min dato er 090676, sambo 141184. Har et barn fra før. Når kommer denne? Er så spent på fremtida..
lillemeg:) Skrevet 22. april 2009 #6 Skrevet 22. april 2009 Hei...så spennende:) Lurer også på når babysen kommer:) Meg:130484 Min mann:011283
Fjerdemann på vei Skrevet 22. april 2009 #7 Skrevet 22. april 2009 Jeg sendte også en mail, så ser du om du gidder;)
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 22. april 2009 #9 Skrevet 22. april 2009 så morro...) jeg er født 290684 kjærsten er født 020981 snuppa vår er født 080207 så venter vi en til med termin 070609 lurer på det meste jeg...;o) morro med alt du kan se da....) mailadressa mi er: [email protected] på forhånd...TUSEN TAKK.....)
Lipaja Skrevet 22. april 2009 #10 Skrevet 22. april 2009 Hei. Så spennende ..... Jeg er født 250574 og min mann 230974. Venter spendt.....
Gjest Skrevet 22. april 2009 #11 Skrevet 22. april 2009 Når har du termin?? Lettere hvis jeg har termin daton din... Men føler mai, 23 mai -25 engang ...men ihvertfall mai,ja får frem vår,og 17 mai,(altså om det er sommer,vår,vinter osv) Ellers hadde du veldig fine kort ,du og din samboer.. Begrenes ess står for kjærlighet. Det kan være starten på et nytt forhold eller en ny gledelig fase i livet. Kortet representerer tiltrekning, sympati og/eller sterke følelser. Du er kreativ og bruker din intuisjoson Ni begre er et positivt kort, kortet er ønskekortet. Her er det nytelse for alle sanser. Ønskene dine går i oppfyllelse, og du vil bli lykkelig og tilfreds. Du har nådd et kreativt og følelsesmessig toppunkt. Kortet betyr også latskap og goda sløve tider Kos dere...
Lykke X 4 Skrevet 22. april 2009 #12 Skrevet 22. april 2009 Artig Mor: 21.02.79 Far: 03.01.83 Håper du har mulighet til å se på meg også.
Gjest Skrevet 22. april 2009 #13 Skrevet 22. april 2009 Liapia.. Du får barn ca 6-8 dager før termin...lettere å finne det ut hvis du skriver ned din termin dato... Men føler sommer,og sol..Juni eller juli engang...tror juli.... Dere får en gutt.. Lykke til Myntenes ess tyder på gode utsikter dersom spørsmålet dreier seg om økonomiske og materielle foreteender. Du har fremgang og er produktiv. Du gör innkjøp, investeringer eller legger en ny materiell grunn. Økonomien deres blir veldig bra..
Gjest Skrevet 22. april 2009 #15 Skrevet 22. april 2009 Heia.. Du venter ei lita prinsesse..Hun blir ca 3100-3400... Dette fikk jeg opp på dere: - The Empress Keiserinnen Keiserinnen - The Empress står for betingelsesløs kjærlighet, overflod, rikdom, pleie, harmoni og kreativitet. I tillegg er kortet for fødselspermisjon, graviditet og alle elsker kvinner som vi har i våre omgivelser. Keiserinnen er alltid et godt kort fordi hun står for den ideelle at alle mennesker søker etter - den sanne kjærlighet, den sanne venn, å oppnå kreative potensial. Keiserinnen står for narrens eller barns møte med sin mor - som gir ham trygghet og ubetinget kjærlighet. Perioder med all denne kjærlighet, spøkefugl nye styrker og styrket tillit og en følelse av sikkerhet. Generelt betydning - Keiserinnen står for fruktbarhet og en handling som involverer en initiativ. Empress er imidlertid også av ukjent og hemmelig, av og til uvitenhet. Vær, generøsitet, morskap, ekte kjærlighet. Job - i arbeid, kreativitet til å flyte. Du vil også bli elsket av alle, og du ser at forholdet er harmonisk. En kvinne på jobb kan hjelpe deg og fungere som rådgivere og gir deg all den støtten du trenger. Kjærlighet - I kärlekslivet kan du forvente en sterkere og mer kjærlig forhold til din partner. Hvis Begrenes pasje, Begrenes ess eller Myntenes pasje kommer opp med keiserinne, kan det være grunn av graviditet. Sammen med Ti begre, eller med Fire staver, kan det være noen spørsmål om bryllup. Keiserinnen står også for alle ekte vennskap. Økonomi - Din økonomien vil blomstre. En veldig kjærlig kvinne kan hjelpe deg. Ikke vær redd for å bruke deg for alle dine kreative potensia
Gjest Skrevet 22. april 2009 #16 Skrevet 22. april 2009 Glemte å skrive at den var til Musipusi venter nr 3... - The Empress Keiserinnen Keiserinnen - The Empress står for betingelsesløs kjærlighet, overflod, rikdom, pleie, harmoni og kreativitet. I tillegg er kortet for fødselspermisjon, graviditet og alle elsker kvinner som vi har i våre omgivelser. Keiserinnen er alltid et godt kort fordi hun står for den ideelle at alle mennesker søker etter - den sanne kjærlighet, den sanne venn, å oppnå kreative potensial. Keiserinnen står for narrens eller barns møte med sin mor - som gir ham trygghet og ubetinget kjærlighet. Perioder med all denne kjærlighet, spøkefugl nye styrker og styrket tillit og en følelse av sikkerhet. Generelt betydning - Keiserinnen står for fruktbarhet og en handling som involverer en initiativ. Empress er imidlertid også av ukjent og hemmelig, av og til uvitenhet. Vær, generøsitet, morskap, ekte kjærlighet. Job - i arbeid, kreativitet til å flyte. Du vil også bli elsket av alle, og du ser at forholdet er harmonisk. En kvinne på jobb kan hjelpe deg og fungere som rådgivere og gir deg all den støtten du trenger. Kjærlighet - I kärlekslivet kan du forvente en sterkere og mer kjærlig forhold til din partner. Hvis Begrenes pasje, Begrenes ess eller Myntenes pasje kommer opp med keiserinne, kan det være grunn av graviditet. Sammen med Ti begre, eller med Fire staver, kan det være noen spørsmål om bryllup. Keiserinnen står også for alle ekte vennskap. Økonomi - Din økonomien vil blomstre. En veldig kjærlig kvinne kan hjelpe deg. Ikke vær redd for å bruke deg for alle dine kreative potensia
pia*fødeklar* Skrevet 22. april 2009 #17 Skrevet 22. april 2009 kan du se kjønn? ville ikke vise kjønnet bølla i magen ;P jeg er født 23.10.81 og far 07.10.80 jeg har termin 28.07.09
Lykke X 4 Skrevet 22. april 2009 #19 Skrevet 22. april 2009 Tusen, tusen takk for det Det stemte. Og ifølge UL venter vi ei lita jente
Gjest Skrevet 22. april 2009 #20 Skrevet 22. april 2009 Snuppisene 07-09 Dere får nok en gutt,ja.. Han kommer ca 6-10 dager før termin.. Kortet tyder på en situasjon full av kjærlighet. Det kan se ut som om noe eller noen er i ankomst, det kan være tilnærminger, en budbringer, fordeler eller invitasjoner. Kortet står også for søkende av allianser og følelser av alle sorter. Du kan få en gledelig nyhet,eller en uventet tlf samtale... Veldig bra på økonmiske nå... Stavenes ess står for nye, kreative prosjekter. Du vil få gode muligheter innen karrieren. Nye interesse eller kreativ hobbyer kan dukke opp. Kortet kan stå for et nyt jobb, ny energi og ny start, og det kan hende å du vil flytte. Lykke til
Gjest Skrevet 22. april 2009 #21 Skrevet 22. april 2009 Musipusi venter nr 3. Bare koslig... Så artig da,at det stemte.. Ja,ei lita prinsesse kommer om ikke så lenge inn i deres liv.. Lykke til,,
Lua på snei :o) Skrevet 22. april 2009 #22 Skrevet 22. april 2009 Heisann,hvis du har tid og lyst,har jeg veldig lyst til å vite når babyen vår kommer og hva det blir ) Mannen min er født : 09.04.75 Jeg : 16.02.84 termin: 13.06.09 Ville bare si at det er utrolig fint at du gjør dette for andre,morro )
Lykke X 4 Skrevet 22. april 2009 #23 Skrevet 22. april 2009 Tusen takk God klem. Og all lykke til deg i ditt liv
Prinsesse Gidderikke! Skrevet 22. april 2009 #24 Skrevet 22. april 2009 Hei Tussimor. Har sendt deg en mail jeg..... Håper du har tid til å på spå meg. På forhånd tusen takk!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå