Elsker jenta si<3 Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Hvilken prevansjon bruker du,og er du fornøyd?
lillespire08+10 Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Jeg begynte med Cerazette 6 uker etter fødsel, og var veldig fornøyd inntil for 4 uker siden. Da begynte jeg å blø, og har blødd siden. Litt passe smålei nå, og innbiller meg at det ikke stopper før jeg slutter med minipillen. Ønsker ikke å sette inn spiral.. så vet ikke helt hva jeg gjør nå :/
Maya_1 Skrevet 22. april 2009 #3 Skrevet 22. april 2009 På etterkontrollen etter 8 uker var jeg fortsatt så sår og øm at jeg ikke orket tanken på å få noe mer oppi der, så spiral ble det ihvertfall ikke! Men greit nok med pillen, bare man husker å ta de i ammetåken
babyfrøken *mamma* Skrevet 22. april 2009 #4 Skrevet 22. april 2009 Jeg bruker Carazette, har brukt det siden ca 6 uker etter fødsel (5mnd siden). Forsåvidt fornøyd, men lurer på om jeg har lagt på meg litt pga dem; noen andre med vektøkning ifm Cerazette? Vet liksom ikke hvilke andre alternativer som kan være aktuelle...
Gjest Skrevet 22. april 2009 #5 Skrevet 22. april 2009 Jeg har hormonspiral, å er veldig fornøyd så langt. Har hatt den 1 mnd. Veldig greit å slippe å må huske å ta piller hver dag, det er jeg alt for vimsete til
nellik-alle gode ting er 3 Skrevet 22. april 2009 #6 Skrevet 22. april 2009 Jeg har brukt Cerazette siden 6 uker etter fødselen. Nå er det snart gått et halvt år siden jeg startet på dem.. Ikke fornøyd. Grunnen til at jeg valgte dem er fordi det er en forsterket minipille som har slimringsmonn på 12 timer. Men jeg har faktisk gått litt opp i vekt med den og har humørsvingninger så det holder!! Så nå skal jeg bytte til en normal minipille me kun 3 timers slimringsmonn - Conludag. Jeg er spent på hvordan det blir å gå, da jeg ofte er sløv eller kansje glemsk når det gjelder å ta piller til akkurat samme tid hver dag ...
Maya_1 Skrevet 22. april 2009 #7 Skrevet 22. april 2009 Ah, jeg går ikke på Cerasette lenger, kunne ikke amme lenger så fikk p-piller i steden (Synfase forøvrig, som ikke har noen merkbare bivirkninger. Enda..)
Elsker jenta si<3 Skrevet 23. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 23. april 2009 Babyfrøken;det er derfor jeg vurderer å slutte jeg også,for å se om det kan ha en sammenheng...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå