*Mo9cA* Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 I dag mener jeg at jeg har hatt/har EL. Hadde El slim for noen dager siden og i dag hadde jeg SINNSYKT vondt nede ved eggstokker/livmor området. Det er så vondt at jeg sliter litt med å gjøre jobben min ordentelig og jeg får faktisk vondt når jeg tisser for da kommer det på en måte ett trykk der:-( Er det noen av dere som har det sånn? Er det ett tegn på at noe er gale? Har det slik stort sett hver pp tror jeg, men i dag var det ekstremt da. Varer jo i maaaaaaaange timer uten stopp. Er det vanlig eller kjenner dere det bare litt akkurat i det egget slipper?? Skal ikke være bare lett dette her, hehe. Klem fra
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Hadde det likens ved forrige EL og ble gravid...tror det er normalt at enkelte av og til kjenner smerter ved EL
lille_luna Skrevet 22. april 2009 #3 Skrevet 22. april 2009 Jeg kjenner el hver mnd mer eller mindre. Somregel har jeg ganske så vondt. Jeg tror ikke det er noe galt med det, jeg er ihverfall gravid nå
You can call me Dårris Skrevet 22. april 2009 #4 Skrevet 22. april 2009 Tror det er ganske normalt:) Hadde kraftige el smerter i to dager forrige gang(en uke siden). Føles som et veldig trykk ja. Kjennes ut som jeg er super oppblåst, og fikk kjempe vondt når jeg la bena i kors feks. Jeans er bare å glemme:) Tviler på at det er noe galt nei, men det jo greit å sjekke om du er bekymret:) Lykke til!
Musemor med tre søte små Skrevet 22. april 2009 #5 Skrevet 22. april 2009 Høres ut som en standard EL for meg...
*Mo9cA* Skrevet 23. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. april 2009 Så bra at det er normalt da. Ble litt bekymret siden jeg synes det blir vondere og vondere for hver pp og tenkte kanskje at der var en syste eller noe som gjør at ikke noe skjer her. Men tester dere etter el også eller går dere bare utifra at det er da dere har el?? Om dere isåfall tester; er det da positiv el test den dagen det er vondt eller dagen etterpå??? Tror jeg må begynne å teste og tempe for å få litt mer kontroll på dette her jeg:-/
You can call me Dårris Skrevet 23. april 2009 #7 Skrevet 23. april 2009 Jeg tester, og denne pp, så hadde jeg vondt to dager, og testet positivt begge dagene. Det kan altså virke som jeg har vondt et par dager før egget faktisk slipper. Det kan jo selvsagt være sånne vanncyster som sprekker, men det gjør ikke vondt så lenge, ikke er det farlig heller. Jeg hadde det en gang, og da gjorde det døds vondt i et par timer (gråte, skjelve, besvime vondt altså!) Dagen etter fikk jeg høy feber men ikke vondt, litt støl liksom. Kan jo variere har jeg skjønt, men det var sånn for min del i allefall. To mndr etter dette så testet jeg positivt, var da (ikke planlagt) gravid med sønnen min:) Jeg vet ikke om det hadde noen sammenheng, men det er jo ikke umulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå