Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Jeg skal i praksis i 2 uker nå straks, og dermed må samboeren min ta 2 ukers pappaperm. Siden jge er student, så har jeg ikke tatt noe permisjon via NAV, og vi har heller ikke tenkt så mye over det. Men nå måtte vi jo sende inn papirer på at min samboer ville ha noen uker. Hehe, det var ikke lett for NAV Vi har fortsatt ikke fått noe klart svar på om det blir godkjent, så det var fare for at samboeren min måtte ta 2 ukers ubetalt perm eller bruke opp ferieuker. Jeg syns det er kjempetrist, for det skulle jo ikke være vanskelig for NAV å gi ham 2-3 uker "pappperm" når jeg har fått skriv fra skolen at jeg skal i full tids utdanning via praksisen i 2 uker, og en feltturuke i juni. Men NAV krangler selvsagt... Men min samboer vet råd;) Han har jobbet MASSE overtid, og nå har han jobbet såpass mye at han kan forskyve de timene han har overtid slik at han kan 2 uker uten at det sier noe på lønna:D Jeg er såå stolt av ham:) Han har jobbet baken av seg for å få til dette, og det har vært slitsomt for ham, men han har stått på for at jeg skal kunne ta praksisen min uten å være bekymret for penger:D *stolt*
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Skjønner godt at du er stolt!! Du er heldig som har en sånn mann!!
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #3 Skrevet 22. april 2009 Hvor gammel er ungen? Om ikke "permisjonstiden" er over (den løper fra 3 uker før fødsel) skal det ikke være noe i veien for at han skal kunne ta ut permisjon så lenge du skal ut i 100% studie.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #4 Skrevet 22. april 2009 ungen er 10 mnd, så han har rett på 6 uker minst.... men NAV er grinete og sure og firkanta:/ Men men, det løser seg:) Jeg lager gladelig ekstra god middag til mannen min når han er så flink om dagen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå