Hvalrosskreppa Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Dette er kanskje et dumt spørsmål, men.... er det greit at vi bruker solkrem på vår snart et år gamle gutt? Grunnen til at jeg er usikker, er fordi han har vært plaget med tørr/sår hud tidligere og vi har fått beskjed om å være forsiktig med kjemikalier. Han har påvist melkeintoleranse som vil forsvinne og vi har gått på Nutramigen. Han er nå helt fin i huden, men jeg vet ikke? Noen som kan svare?
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Lillebror har atopisk eksem og bruker aderma sin solkrem. Det funker helt fint på han. Ellers burde du spør på apoteket.
Hvalrosskreppa Skrevet 22. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2009 Tusen takk for svar! Vi var på apoteket her og spurte. Holde i skyggen og med svale klær på, det visste vi jo. Men det lyste ut av henne at hun ikke kunne hjelpe med problemstillingen. Men vi var innom et annet sted og kjøpte en, jeg vet ikke hvilket merke. Men hun damen hadde peiling da! Det er jo ikke verre enn å ringe barnelegen han har blitt behandlet for eksemene, men det var litt sent på dagen da de stenger i ugudelige tider:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. april 2009 #4 Skrevet 22. april 2009 Så bra at du fikk tak i en solkrem. Håper den er god! Husk hodeplagg =) =)
Hvalrosskreppa Skrevet 22. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. april 2009 Ja, får håpe den fungerer som den skal! Hodeplagg (solhatt) har vi flere av, men jeg må sy en strikk i de. Tror forøvrig jeg må finne dobbeltsidig teip og teipe solbrillene til hodet på gutten:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå