Suretær Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 34+1 idag og føler virkelig ikke at det er plass til mer der inne. Klarer nesten ikke spise, er småkvalm og blir sliten bare av å gå i butikken. Og jeg som har hatt så problemfritt svangerskap, plutselig føler jeg meg helt hemmet.. Han er også 300 g over gj.snittet så han blir nok stor. KOM UT SNART LILLE VENN!!! Andre som har det sånn??
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 jepp.. og jeg er 30+3.. fatter ikke hvordan jeg skal klare å gå ca 10 uker til.. alt presser utover,oppover,nedover.. har ikke hatt noen problemer til nå,men begynner å merke at jeg er sliten.. vet ikke hvor stor h*n er.. tror det kommer ut en unge på over 4 kg..
Torshov!! Skrevet 22. april 2009 #3 Skrevet 22. april 2009 jepp, er nå 34 + 2 og føler at magen snart "eksploderer". HAr hatt veldig mye kynnere fra ca. kl. 15.30 i dag og kom meg så vidt hjem fra jobb:-/ går i ett nesten. Håper det gir seg snart. Vet at han bør bli der inne noen uker til men jeg er klar for å få han ut nå ja ;-)
lillemeg:) Skrevet 22. april 2009 #4 Skrevet 22. april 2009 har hatt det prikk likt som deg fra uke 30 ca....MEN så sank magen, det var godt, fikk puste igjen:) Min baby er også litt større enn gjenomsnittet, ca 4100-4200 ved termin 26 mai....
Ooops I did it AGAIN Skrevet 22. april 2009 #5 Skrevet 22. april 2009 Samme skjedde meg...på søndag faktisk;) Klarte nesten ikke bøye meg for å kle på meg sokker, men plutselig er det ikke noe problem:) Kjente at magen flyttet seg nedover og presset oppover forsvant. Er 32-4, og regner med ungen "fyller opp" den ledige plassen igjen før terminen;) hehe Regnet 22 % over snittet - dvs 4300-4400 ved termin...
snellapella Skrevet 22. april 2009 #6 Skrevet 22. april 2009 Jepp!! Er ca 30, syns magen er diger! Er visst mye fostervann.. og hun i magen er Veldig Langt Nede...auauau! Nesten så man tror det kommer en fot ut når hun sparker..
Suretær Skrevet 23. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 23. april 2009 Godt å høre at vi er flere faktisk...; ) Håper magen min snart faller ned og. Legen sa igå at den satt veldig høyt oppe, så hun kunne godt forstå hvis det var litt ubehagelig.. Blæ.. Ha en strålende dag alle sammen!
Nurkfrid Skrevet 23. april 2009 #8 Skrevet 23. april 2009 Jeg hadde det akkurat som deg da jeg var i uke 35 og tenkte at denne ungen kan umulig klare å holde seg der inne til termin. Føltes ut som han drev og gravde seg ut. Men så ga det seg. Selv om alt nå føles tungt og stort, har følelsen av at han overhode ikke har plass, gitt seg. Jeg har også veldig høy mage (fortsatt!), men trøsten er at det faktisk ikke er like ubehagelig lenger. Vet ikke helt hvorfor. Hodet har festet seg, men magen har ikke falt. (Jeg er veldig kort i ryggen, så det er jo begrenset med plass der nå da.) Har termin i morgen.
charlotte27 Skrevet 23. april 2009 #9 Skrevet 23. april 2009 ja jeg å føler at jeg holder på å sprenge, gleder meg til jenta kommer ut nå, er i uke 35 nå.. håper hu kommer før tia gitt ..
siv janne Skrevet 26. april 2009 #10 Skrevet 26. april 2009 JA! Jeg er i uke 36 nå og alle sier jeg er så liten. Men det er veldig sprengt så jeg føler meg ikke liten selv. Magen er ganske hard selv etter kynnerne gir seg. Bevegelsene til babyen er tidvis ubehagelige for det sprenger ut magen sånn. Kan ikke se for meg en måned til sånn. Håper gutten kommer før!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå