Gå til innhold

Flere som blir oppgitt på de som ikke har barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er alenemor, har alltid vært alene med barnet mitt på 3,5 år.

Jeg gjør ALT selv, får lite avlastning...

De som ikke har barn klager over hva jeg ikke klarer og at jeg ikke kommer meg tidlig på jobb osv...

Flere som føler det sånn??

Jeg føler at de kan ikke forstå hvordan det er å ha barn...Enig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Møter tidlig på jobb og gjør det jeg skal der selv om jeg har barn så har aldri fått kommentarer på at jeg har barn.

Skrevet

Om du ikke kommer deg på jobb i tide syns jeg helt klar de kan si fra uavhengig av om de har unger eller ikke.

Du kan ikke bruke det å ha barn som unnskyldning for det.

Skrevet

I grunn ikke. De fleste har vel en arbeidstid å forholde seg til. Det skal man selvsagt gjøre med eller uten unger.

Skrevet

HELT ENIG!!

Vi kan komme på jobb mellom 7 og 9, jeg kommer litt før ni.

Og sjefen sier bare at "alle er trøtte" om morningen, så det burde jeg klare!!

HI

Skrevet

Nei? Jobber i kommunen, har fleksitidsordning og kjernetid. Har aldri hørt et ord. Tror det er du som har en håpløs sjef!

Skrevet

De fleste har en litt ydmyk holdning til dette synes jeg, altså de vet selv at de ikke vet hvordan det er og jeg tror mange tror det er verre enn det som det er også, hehe... Men, så er det jo noen som er slik du beskriver, som ikke skjønner at man ikke er like fleksibel som når en er barnløs/har vosken barn. Har en slik i omgangskretsen, og prøver å tenke at hun skjønner det nok en dag hun også, mens spørs det da, tror kanskje hun aldri vi skaffe seg barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...