Gå til innhold

Får man feriepenger av permisjonspengene??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er sikker spurt om 100 ganger, men jeg ble sånn i tvil... Noen som vet dette?

Takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man får feriepenger for 12 eller 15 uker med 10,2% sats - antall uker er avhengig av dekningsgrad man velger..

Skrevet

Det du sier der, tror eg kun gjelder om du får utbetalt all lønn fra NAV.. skal ikke si det 100% sikkert, men har hørt at jeg (som får lønn fra arb.plassen) får feriepenger for et helt år (eller for meg fra aug-des)

Skrevet

Får du utbet perm pengene fra NAV så får du feriepenger for 12 eller 15 uker. Får du pem pengene fra arb giver så vil du få feriepenger av alt du har fått utbet av arb giver for det året.

Skrevet

Det er INGEN automatikk i at man får feriepenger for hele året om man får permisjonspengene fra arbeidsgiver. Det er et gode ENKELTE arbeidsgivere gir da det er et tapsprosjekt for dem å gjøre det da de bare får refundert for 12 eller 15 uker..

Skrevet

Hei igjen....

Muligens jeg var litt kjapp med å svare når det gjaldt feriepenger fra arb giver. Trodde faktisk at man fikk feriepenger av alt man fikk utbetalt fra arb giver. Har vært prosedyre alle steder jeg har jobbet + at mine venner som har fått barn og perm penger fra arb giver har fått full feriepengeutbet.

Men skal ikke nekte for at lilleM+st.hans gutten har rett......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...