Gå til innhold

hva synes dere om dette navnet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det var fint :)

Skrevet

helt enig med dere :)

Skrevet

Fint! Artig med noe nytt!:)

Skrevet

Ikkje heilt meg....

Skrevet

Veldig uvanlig og vanskelig å uttale..

Skrevet

Fint, heter ikke datteren til Katrine Moholt det???

Skrevet

Veldig vakkert, men ikke min stil. Dottera mi heite An-Magritt =)

Skrevet

isje heilt itte min smak.... blei litt for tungt

Skrevet

syntes det er fint jeg. Det er nok litt mere vanlig i sverige enn her i norge. For i sverige har jeg flere venner som heter det, men her i Norge har jeg ikke hørt om noen enda.

 

Jeg hadde nok valgt det om jeg skulle hatt en jente til.

Skrevet

Fint, men litt tungt.

Skrevet

fint har tenkt på det selv me valgte et annet.

Skrevet

Tja, er jo det Barbie heter i Fairytopia-filmen..... :S

 

Og jeg er grusomt lei Barbie og prinsesser. Hehe

Skrevet

Nei,det navnet likte jeg slett ikke.

 

Mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...