<3 Legoland <3 Skrevet 22. april 2009 #10 Skrevet 22. april 2009 Veldig uvanlig og vanskelig å uttale..
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 22. april 2009 #11 Skrevet 22. april 2009 Fint, heter ikke datteren til Katrine Moholt det???
Saraah Skrevet 22. april 2009 #13 Skrevet 22. april 2009 Veldig vakkert, men ikke min stil. Dottera mi heite An-Magritt =)
<3 mine søte små<3 Skrevet 22. april 2009 #14 Skrevet 22. april 2009 isje heilt itte min smak.... blei litt for tungt
polarn & pyrene Skrevet 22. april 2009 #16 Skrevet 22. april 2009 syntes det er fint jeg. Det er nok litt mere vanlig i sverige enn her i norge. For i sverige har jeg flere venner som heter det, men her i Norge har jeg ikke hørt om noen enda. Jeg hadde nok valgt det om jeg skulle hatt en jente til.
anjaslilje Skrevet 22. april 2009 #18 Skrevet 22. april 2009 fint har tenkt på det selv me valgte et annet.
Gulosten™ Skrevet 22. april 2009 #19 Skrevet 22. april 2009 Tja, er jo det Barbie heter i Fairytopia-filmen..... :S Og jeg er grusomt lei Barbie og prinsesser. Hehe
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 22. april 2009 #21 Skrevet 22. april 2009 Nei,det navnet likte jeg slett ikke. Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå