Gå til innhold

Erfaringer med Cerazette? Ønsker mange svar...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overskriften sier vel alt?

Håper på mange svar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvd de selv, men jeg har fått inntrykk av at enten blir du en av de som mister mensen totalt. Eller så blir du en av de som blør litt sånn i hytt og pine. De fleste av mine venninner har tilhørt siste gruppe. Derfor har jeg aldri begynt på de selv, selv om min gyn snakket pent om de.

Skrevet

Jeg er en av de som blødde i hytt og pine, ikke noe system i det hele tatt. Ble så lei, så kasta alle sammen etter å ha prøvd de i 3-4 måneder..

Skrevet

jeg blør ikke i det hele tatt, og det er fantastisk! har brukt de i 4-5 måneder nå. er veldig fornøyd :)

Gjest 5 andre
Skrevet

Ingen blødning i det hele tatt. Ingen vektøkning. Veldig fornøyd. :) Vurderer å bruke dem eller hormonspiral etter denne fødselen for å slippe blødninger.

Skrevet

ALDRI blødning!!

Ekstremt herlig !!!

Skrevet

Jetg blødde fra dagen etter st jeg begynte og til to dager etter at jeg slutte. 3 mnd med konstante kjempeblødninger!!

Skrevet

Ingen god erfaring med dei nei! Blødde i hytt og pine,aldri mer dei pillene der.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med cerazette! har mensen hver 4-5mnd kanskje.. veldig greit :)

Skrevet

Slutta etter 1,5 uke.. merke tydelig forandringer i løpet av den korte tiden.. mer sinna.. og blødinger.

Skrevet

Takk for svar!

Hva med vektøkning? Og kviser?

Skrevet

nesten kvisefri! var plaget av mye kviser i svangerskapet, og de er nærmest borte :) ingen spesiell vektøkning heller :)

Skrevet

ingen sex lyst og dårligere humør =(

Skrevet

Jeg hadde vel egentlig ingen bivirkninger av det, var veldig fornøyd. Skiftet til p-stav fordi jeg drev og glemte å ta pillene. Det er visst ikke så lurt, har jeg hørt;)

Skrevet

Jeg har forresten ikke fått mensen enda, 15 mnd etter fødsel. Huden er som vanlig, altså ikke helt perfekt, men ikke veldig fet heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...