galemathias og snusmumrik Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 jeg hadde termin i går.. I dag tidlig begynte jeg å blø... Ringte føden etter et par timer, der jeg snakket med en dame som sa at det hørtes ut som jeg var i startgropen.. Vi sees nok iløpet av et par dager, sa hun:-).. Nå har jeg mageknip-aktige smerter ca. hvert niende minutt.. Jeg blir veldig i tvil altså... skal rier kjennes sånn? er det bare kynnere? men det er jo veldig spennende også... :-)
Peders mamma Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Jeg aner ikke om du er i gang, men kan jo høres sånn ut da ! Vil bare si at jeg er utrolig misunnelig ! Har termin i morgen og merker ingenting tegn på at noe er på gang her ...kanskje jeg er i gang i overmorgen? Håper det Lykke til da )
Randine + 2 små Skrevet 22. april 2009 #3 Skrevet 22. april 2009 Min fødsel startet nesten på den måten. Våknet om morgenen med regelmessige kynnere. De var ikke vonde, men kom med ca 7 min. mellomrom. Oppdaget at jeg blødde litt et par timer etter dette. Dro etterhvert inn til føden for å sjekke om det var fødsel på gang, og gutten vår ble født på kvelden:-) Så hos meg var ikke riene vonde i starten, de ble gradvis værre, men det tok mange timer. I dette svangerskapet har jeg hatt massevis av regelmesige (og delsvis vonde) kynnere de siste ukene uten at det har ført til noen fødsel, så er spent på hvordan jeg kommer til å merke at fødselen er i gang denne gangen! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå