SOMMER :) Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Hvordan reagerte barnet? Hva slags reaksjoner? Eller gikk det helt greit?
Tøysetipp Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Vi har ikke merket noe forskjell på henne. I barnehage sier dem at hun er like harmonisk og glad. Vi er sammen en del på hverdagene og spiser middag sammen gj.snitt 3-4 dager i uken. Finner på ting sammen alle tre. Så hun har fått en myk overgnag helt fra starten av. 2 1/2 år siden vi skillte oss. Hun var da 2 1/2.
SOMMER :) Skrevet 22. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2009 Vi har også fått slike tilbakemeldinger fra bhg. Og det har gått greit fram til nå. Men når vi skulle prøve samvær hos pappa'n alene-da ble det værre... Vi flyttet fra hverandre på nyåret. Vi har gjort endel sammen alle fire. (Hun har en lillebror også.) Det gikk dårlig på første overnattingsbesøk og jeg måtte komme å hente ungene etter to timer. Da de skulle prøve et dagssamvær uten meg gikk det like dårlig. Pappa'n er tydeligvis ikke klar for samvær uten meg. Han har psykiske problemer. Jeg trodde det var bra nå, men det stemte tydeligvis ikke. Dette merker nok jenta og da blir det vanskelig for henne. Etter forsøket med overnatting har hun tisset på seg nesten hver natt. Og i dag sa hun at hun bare vil jeg skal være med. Hun er veldig glad i pappa'n sin og ønsker å være sammen med han. Men ikke uten meg! Ingen av oss vil tvinge henne til samvær. Men jeg syns det er vanskelig. Jeg har dårlig samvittighet for at jeg ikke så hvordan pappa'n hadde det og dermed kunne avverget de dårlige opplevelsene de nå sitter med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå