Gå til innhold

Noe som helst "tegn"/"smerter" i kroppen??


Pusine1984

Anbefalte innlegg

Noen som nærmer seg termin eller har gått over termin som har merket noen smerter??

For litt over 1 uke siden fikk jeg mensenmurringer.. Var på kontroll, fikk beskjed at jeg var fødeklar om 2-3 dager, maks 5! - hadde 1 cm åpning.

Men så ble jeg frisk, merket ingen ting i kroppen... Gikk 1 uke, så fikk jeg vondt i ryggen. Neders på venstre side.. - dette er værst om natta eller hvis jeg har gått mye og gjort mye husarbeid..

Tror jeg merket en kynne en dag for da fikk jeg en skikkelig stikking på det punktet som gjør vondt nederst i ryggen.. Våknet også 2 ganger i natt hvor jeg fikk en stikkning + at det ble litt vondt nederst i magen mens jeg lå på ryggen, men gikk over når jeg snudde meg til siden..

Jeg er førstegangsfødene og veldig usikker på hvordan kynner bl.a skal kjennes ut.. De jeg har spurt ang rier har bare sagt "tro meg!! det merker du"

Jeg er 2 dager over menstermin men har igjen 2 dager til ul termin.. Skulle onske ting skjedde snart :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Har termin om 3 dager og er 2 gangs.

Jeg har hatt mensen smerter, kynnere, nedpress (ungen presser seg nedover), vond rygg i sikkert en mnd. Men ingen baby enda...

Kynnere er magen som blir knall hard, livmoren som trener til fødselen. Livmora strammer seg. Kynnere er ikke vonde. Når du får rier skjer det samme, men de går bak i ryggen også og er vonde. Kynnere går over når du skifter stilling ofte, mens riene blir bare sterkere og sterkere og vondere og vondere. Grunnen tll at de sier du merker det er fordi de blir veldig vonde. Mange tror kynnere er rier da de kan ta godt i, men når du får rier merker du veldig stor forskjell. Rier kan stoppe om du bader i varmt vann eller legger deg ned. Så lurt å stå, gå om de starter.

Siden du har åpning begynner det nok å gjøre seg klart. Mitt tips er da å ha sex. Sæd kan gjøre at det modnes fortere. Absolutt verdt ett forsøk.

Håper du ble litt klokere. Lykke til og håper du/vi føder snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...