Gå til innhold

Mei Tai vs. Manduca

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei=)

Skal kjøpe meg enten Mei Tai eller en Manduca/Ergo bæresele. Men vil gjerne høre deres meninger (for og i mot) om hver av de. Barnet er 3 mnd gammelt om det har noe å si. Takk for alle svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har valgt MT og syntes det her elt greit. Tittet på en Ergo for ikke ås lenge siden og denvar helt grei den også, som jeg kunne se så fungerer den på samme sett som en MT men den er enklere å sette på seg syntes jeg. Skulle gjerne hatt en ergo, men ettersom ejg har sydd meg flere MT selv så syntes jeg det er unødvendige penger å kjøpe en Ergo.

Lykke til med valget dit.

Skrevet

Jeg har aldri prøvd Mai Tai, men har en Manduca som jeg er veldig fornøyd med og bruker nesten daglig. Jeg har hatt den i over en måned. Frøkna er 7 mnd nå.

En ting jeg ikke liker med den er at den tar litt stor plass når den skal være med i stelleveska pga de godt polstrete selene og beltet. Fordelen er at den "vokser" med barnet og er lett å klikke på og gir god støtte. Jeg bærer både på magen og på ryggen, og den er veldig lett å ta på.

Jeg vurderte Mai Tai før jeg kjøpte Manduca. Syns den så grei ut å ta med seg veska, men for mye styr med knyting for meg og at man må kjøpe/sy ny når babyen blir større.

Lykke til med valget!

Skrevet

Jeg er en stor kløne, og hater alt som må knytes og styres med, så for meg var valget enkelt; prøvde de begge i butikken, og Manducaen gikk av med den soleklare seieren:) Veldig god å bære i, og enkel i bruk!

Skrevet

Tusen takk for svar:) Da blir det nok Manduca på oss.

Skrevet

de fleste liker manduca. jeg likte ikke, fikk han ikke opp på ryggen, men det gjør jeg i MT. men gubben likte manduca`n. skukke gjerne hatt begge deler, men har bare MT

Skrevet

Jeg foretrekker Manduca. Syntes det er greit å få min lille på ryggen med den. Setter henne i foran, og vrir den rundt hofta mens jeg holder i stroppene som skal over skuldrene, og tar de på når hun nesten er rundt på ryggen.

Liker den så godt at jeg vurderer å kjøpe enda en!

Har forelsket meg helt i en av de nye fargene (dilla!!) nå er det mannen som bruker den andre mest da, så jeg kan kanskje forsvare kjøp av den grønne: http://www.syvsjal.no/kategori.php?kategori=8

(OliveGrove) :D :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...