hæppisnæppi<3 Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Da blir det jammen ei jente denne gangen også, og hun blir visst en del større en førstetulla! Jeg måtte bare le nå jeg, for her inne står det at vekt på fosteret er ca 1500 gr. Mi "lille" tulle ble estimert til 2550 gr (+/- 500 gr), så hun vil nok være 4 kg før vi når fødsel! Litt skummelt, men har snakket med så mange som har født "store" babyer, så da er jeg litt beroliget! Men da trenger jeg kanskje ikke så mye klær i str. 50??? Jeg har jo også følt at magen er "trang" ned mot bekkenet, og på ul så jeg hvorfor!! Tulla ligger med hode, armen og det ene beinet ned mot åpningen...ikke rart det er trangt!
Sigbeth Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Gratulerer! Klær i str 50 trenger du ikke; jeg fødte gutt på over 4 kg og 53 cm forrige gang og de klærne i str 50 som jeg hadde insistert på å kjøpe ble kanskje brukt en gang!
hæppisnæppi<3 Skrevet 22. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2009 Takk for svar! Jeg har jo mye å arve fra første, så da kjøper jeg i allefall ikke noe nytt i str 50!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå