annhelen Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Hmm... Fikk 6 dager før termin sist. Og her sitte eg uten et symptom. Kan det plutselig bare komme? Håper det:) SKal til legen i morgen. Håper hun tar en sjekk ang. modenhet!
Peders mamma Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Har termin i morgen jeg og..og samme som deg, ikke et eneste symptom på at noe kan skje...Håper det bare plutselig skjer !
annhelen Skrevet 22. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2009 Godt vi er to da:) Vurderer å ringe å få modningsakkupunktur. Har igrunn vært veldig tålmodig...heilt fram til i dag. Orker ikke tanken på 14 dager over.
Peders mamma Skrevet 22. april 2009 #4 Skrevet 22. april 2009 Skjønner jeg godt du ikke orker tanken på ! Har stor forståelse for den Jeg bor i trondheim, så får tilbud om igangsettelse 7 dager over..så er ikke mange dagene igjen for meg, men de er lange de 7 dagene over altså. Er klar som et egg mentalt, men kroppen er tydeligvis ikke helt med her. Er førstegangs jeg da, så er vel vanlig at de går over tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå