Gå til innhold

Synsforstyrrelser, nummen arm, mindre bevegelse og smerte i magen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i perioder synsforstyrrelser (Masse ildfluer som virrer foran øynene) og veldig intens brennende smerter i magen. I dag er spesielt høyre armen nummen/kraftløs og det prikker veldig i den. Begynte på morgenen med bare hånda, men nå er det opp til albuen.

Jeg har også kjent mindre bevegelse de siste to dagene, men har kjent litt, så jeg vet det er liv.

Jeg ringte til føden for å høre hva de mente.

Hun mente at det at jeg var nummen i hånda/armen ikke var noe uvanlig når man ble hoven og slikt, men jeg er ikke hoven, har ikke vann i kroppen i det hele tatt. Synsforstyrrelsene kommenterte hun ikke, men sa at jeg kunne komme til kontroll for å høre hjertelyden. Men det virket ikke som hun mente det var nødvendig... Spesielt siden jeg hadde litt reisevei. Hun foreslo at jeg skulle dra til jordmor i stedet, men hun jobber ikke i dag. Men hun ville ikke at jeg skulle dra til legen, da skulle jeg heller komme til sykehuset? Legen kan da også høre på hjertelyden like godt som jordmor, hvis hun mente det var alt som skulle gjøres?

Jeg vet jo at det er liv der inne, for jeg kjenner jo litt bevegelse, men den er svakere enn vanlig, og sjeldnere enn vanlig. men helt ærlig har jeg ikke lyst å dra så langt bare for at de skal sjekke hjertelyden, har en slik til å høre hjertelyden her hjemme også. jeg ville gjerne få sjekket litt grundigere hvorfor jeg så ofte får slik vondt i magen, for jeg blir liksom litt redd av og til at det har noe med morkaken å gjøre...

Men det er kanskje bare jeg som er over-redd? Hva ville dere gjort?

Synes jeg husker å ha lest at synsforstyrrelser kan være tegn på et eller annet, og bør sjekkes opp i? Men virket ikke som hun mente det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde tatt en tur til sykehuset.

Skrevet

Hei!

Tror nok jeg ville ringt til fastlegen. Han kan se mer helhetlig på symptomene dine, å evt. henvise deg til sykehuset om han finner noe han ikke er fornøyd med. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...