Gå til innhold

Vi godtar for mye!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært innom endel forum her i dag, og er skremt over hvor mye vondt kvinner opplever som utroskap, vold osv. Har det selv ikke bra i mitt eget forhold, og står og vipper mellom singelliv med to små barn, eller et forhold hvor han stadig lover forbedringer! Menn som behandler kvinner dårlig burde skamme seg!!! Mange kvinner her inne forsvarer mennene også; de er "jo bare gutter", "de kan ikke hjelpe for at de tenker på sex hele tiden". Jammen på tide de får et spark i rævva!!! Hurra for alle kvinner som klarer og dra fra menn som ikke er verdt kjærligheten deres!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den sier jeg meg enig i!!! Hurra for alle kvinner der ute som har hatt mot nok til å komme seg vekk fra dårlige menn

- men også et hurra for alle oss som klarer å elske mannen vår tiltross for bagateller;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...