md71#mamma# Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Har vært innom endel forum her i dag, og er skremt over hvor mye vondt kvinner opplever som utroskap, vold osv. Har det selv ikke bra i mitt eget forhold, og står og vipper mellom singelliv med to små barn, eller et forhold hvor han stadig lover forbedringer! Menn som behandler kvinner dårlig burde skamme seg!!! Mange kvinner her inne forsvarer mennene også; de er "jo bare gutter", "de kan ikke hjelpe for at de tenker på sex hele tiden". Jammen på tide de får et spark i rævva!!! Hurra for alle kvinner som klarer og dra fra menn som ikke er verdt kjærligheten deres!!!!
Tidemann Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Den sier jeg meg enig i!!! Hurra for alle kvinner der ute som har hatt mot nok til å komme seg vekk fra dårlige menn - men også et hurra for alle oss som klarer å elske mannen vår tiltross for bagateller;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå