Gjest Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Ser her inne at flere legger babyene sine om kvelden. Jeg har ingen rutiner i det hele tatt! Burde jeg kanskje ha det? Mi tulle får mat og bestemmer selv når hun tar natta! Ikke at hun vet når natt og dag er,men,men.. Hun er tre uker gammel. I natt tok hun natt 19:00 og sov til 00:30,fikk mat og var våken til 03:15, sovna igjen og sov til 05:30 fikk mat, og sov til 09:00. Normalt?????
flypapir Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Høres heeelt normalt ut.. Her er lillegutt snart 3mnd og han har de siste par ukene begynt å skjønne at man sover på natta
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 22. april 2009 #3 Skrevet 22. april 2009 Ikke noe vits i å stresse med rutiner når baby er så liten nei; ta det heelt med ro og prøv å nyte dagene (og nettene) med den lille, uten å titte for mye på klokka! Babyen skjønner ikke noe av rutiner før ved 3 mnd alder, før den tid er det best å la babyen styre showet;) Da jenta mi var så lita, hadde hun natt fra 03-14 hehe! Nå er hun 6 mnd, og har natt fra 20-07
Lemonia Skrevet 22. april 2009 #4 Skrevet 22. april 2009 Det høres helt normalt ut. Jeg har aldri skjønt poenget med å tvinge små babyer inn i rutiner hvis de har det helt fint ellers. Vi begynte ikke med rutiner før gutten vår laget dem selv. Dvs da han selv begynte å sovne hver kveld kl 22 begynte vi å legge ham i egen seng kl 22 framfor å la ham sovne i vuggen sin og bære ham opp når vi la oss. Da gutten vår var så liten som din sov han mer eller mindre døgnet rundt. Han våknet hver 3-4 time og fikk mat og sovnet så igjen. På kvelden, rundt kl 18-19, hadde han gjerne en våkenperiode på ½-1 time, men ellers var det soving, soving, soving.
Nagilimia Skrevet 22. april 2009 #5 Skrevet 22. april 2009 Ja, høres helt normalt ut Helt likt Theo når han var liten! Skulle ønsket jeg passet mer på å sove når han sov...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå