Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser her inne at flere legger babyene sine om kvelden. Jeg har ingen rutiner i det hele tatt! Burde jeg kanskje ha det? Mi tulle får mat og bestemmer selv når hun tar natta! Ikke at hun vet når natt og dag er,men,men..:) Hun er tre uker gammel. I natt tok hun natt 19:00 og sov til 00:30,fikk mat og var våken til 03:15, sovna igjen og sov til 05:30 fikk mat, og sov til 09:00. Normalt?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres heeelt normalt ut..:) Her er lillegutt snart 3mnd og han har de siste par ukene begynt å skjønne at man sover på natta :)

Skrevet

Ikke noe vits i å stresse med rutiner når baby er så liten nei; ta det heelt med ro og prøv å nyte dagene (og nettene) med den lille, uten å titte for mye på klokka! Babyen skjønner ikke noe av rutiner før ved 3 mnd alder, før den tid er det best å la babyen styre showet;) Da jenta mi var så lita, hadde hun natt fra 03-14 hehe! Nå er hun 6 mnd, og har natt fra 20-07

Skrevet

Det høres helt normalt ut. Jeg har aldri skjønt poenget med å tvinge små babyer inn i rutiner hvis de har det helt fint ellers. Vi begynte ikke med rutiner før gutten vår laget dem selv. Dvs da han selv begynte å sovne hver kveld kl 22 begynte vi å legge ham i egen seng kl 22 framfor å la ham sovne i vuggen sin og bære ham opp når vi la oss. Da gutten vår var så liten som din sov han mer eller mindre døgnet rundt. Han våknet hver 3-4 time og fikk mat og sovnet så igjen. På kvelden, rundt kl 18-19, hadde han gjerne en våkenperiode på ½-1 time, men ellers var det soving, soving, soving.

Skrevet

Ja, høres helt normalt ut :) Helt likt Theo når han var liten! Skulle ønsket jeg passet mer på å sove når han sov...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...