Gå til innhold

Jeg faller aldri for snille menn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet dette er ganske vanlig hos en del kvinner, jeg lider av badboy-syndromet, jeg går ut med en kjempesnill og herlig mann på alle måter, men problemet er han ikke er spennende nok, han behandler meg for bra, og jeg klarere ikke å bli tiltrukket av ham nok, det er så dumt og idiotisk egentlig, ligger det i at det er spenning jeg søker??

Var ute med en mann for ikke så lenge siden, han var så selvsikker, utrolig kjekk men farlig farlig slem.. Åh som jeg ikke klarer å viske ham ut av minnet..Går det virkelig ikke å temme ultra sjarmerende, evig sjarmerende kvinnebedårere som ikke offrer den minste biten av seg bort.. Minnet av der han så meg dypt i mine øyner og sang " I got you under my skin" kommer aldri til å forlate meg.. aldri.. !!Men hvilken idiot, men også uimotståelig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det som deg.... Derfor har jeg sluttet å falle for noen som helst. Har vært alene i mange år nå, og kommer nok til å fortsette med det.

De som er snille blir bare kompiser, for jeg tenner ikke seksuelt på dem i hele tatt.

Skrevet

Og det blir du lykkelig av??

Skrevet

Om det er til meg som svarte først du sier det, så ja:) Jeg er faktisk lykkelig alene:)

Skrevet

Det har noe med barndommen din å gjøre. Kanskje hadde du en fraværende far. Enten fysisk fraværende eller følesesmessig fraværende. Eller det var andre ting som gjorde at du ikke har fått den bekreftelsen og kjærligheten du trenger.

For å kunne slå deg til ro i et forhold med en ordentlig og snill mann må du jobbe med det selv. Evt gå i terapi. Få nå for all del ikke unger med en av disse bad boys i allefall.

Du tror enten du vet det eller ikke. At om du klarer å "omvende" denne ville og "farlige" mannen så MÅ han jo bare elske deg mer enn noe. Det er der det ligger. Du tror du må gjøre deg fortjent til snill behandling og tror at kjærlighet ligger i det å ofre seg og evt at han ofrer seg for deg. Jobb med deg selv du! Er ikke normalt å ville være i et opp og ned forhold hvor man ikke har trygghet. Har man barn syns jeg man MÅ finne ut hvorfor man bare vil ha drittsekker!! Drittsekker er som sagt dritt og ikke verdt en dritt heller. De er ikke en annen person under dritten som man kan redde!! De er det de er og kommer alltid til å være det.

Skrevet

Hvem er de "snille mennene" egentlig? Du tror ikke det kanskje er sånn at alle har et par skjeletter i skapet og at man er nødt til å måtte håndtere dette i et hvert forhold?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...