Gruffalo Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Skal i bursdag til to i barnehagen som blir 3 år - noen tips?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 jente eller gutt? dukke, dukke ting, puzlespill, bil, bøker, longser trenger de alltid, truser er kanskje litt stas å få om man nettop har sluttet med bleie. Er det tvillinger? kanskje et spille eller noe litt dyrere de kan dele på? kanskje ikke så populært for 3 åringer å få 1 gave på deling da.
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. april 2009 #3 Skrevet 22. april 2009 Sånn ringspill der man skal kaste ringene oppå de pålene på sånn kryss. Store perler, sånn gummi pusslematte, bøker med dyr litt mer enn hest og ku da, men mer spennende dyr. Trillebåre i plast, lekemobil, vannspreder dyr men vet ikke hva det koster.
Mor til 3 søte små:) Skrevet 23. april 2009 #4 Skrevet 23. april 2009 Duplo er kjekt i den alderen:) I de fleste leketøysbutikker har de duplo esker til 69 kr, 100kr og oppover!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå