Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Jeg er 27.. Er jeg en ung mor hvis barnet mitt er 10 år, men ikke en ung mor om barnet mitt er 1 år?
Gjest Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Hehe, du kan få sagt det. Du VAR jo definitivt en ung mor om du fikk ham som syttenåring, med alt det innebærer, og vil derfor alltid være ung i forhold til hvor store barn du har, men antakelig og forhåpentligvis har du ikke stagnert på syttenårsstadiet.
♥Kabrimor♥ Skrevet 22. april 2009 #3 Skrevet 22. april 2009 He he, godt spørsmål. Det er jo ungt å få barn når man er 17, men ikke når man er 26. Så vil si at du var ung som 17 åring, men sikkert voksen og moden nå som mor både til en 1 åring og en 10 åring.
Gjest Skrevet 22. april 2009 #4 Skrevet 22. april 2009 Jeg regner deg som en ung mor da:) (du er jo ikke akkurat gammel^^) Men jeg ville sagt at du har vært en meget ung mor hvis du hadde fått et barn i 17-års alderen, og litt eldre men fortsatt ung hvis du hadde fått barnet i en alder av 27:) Men hvor de forskjellige grensene går hen har jeg ikke no fasit svar på, jeg er 24 selv med en 2-åring. Tenker på meg selv som ung mor, men ikke unaturlig ung mor (litt kranglete forklart)
Snikskytteren er storebror! Skrevet 22. april 2009 #5 Skrevet 22. april 2009 Synes nesten man er litt "gammel" om man får første barnet når man er 27 jeg. hihi... Og ung mor når man får det første barnet som 17 åring. Jeg fikk selv min første da jeg var 17. Han er nå 5 år, og jeg venter nr 2 ....still young....
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #6 Skrevet 22. april 2009 Så rart det må være når du er 47 og har en 30 år gammelt barn. he he. Regner med dere får et tett bånd:) Du var ung mor når du var 17 ja. Nå er du det ikke lenger, selv om du har en på 10 år.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #7 Skrevet 22. april 2009 Om barnet ditt er 10 år var du ung mor en gang, nå er du bare mor. Om barnet ditt er 1 år har du aldri vært ung mor, og er bare mor.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #8 Skrevet 22. april 2009 Jeg er også 27 og har et barn på 10 år. Jeg er nok ikke ung mor på samme måte som før, men føler meg definitivt som ung mor enda i enkelte sammenhenger. Det er fremdeles sånn at når jeg går på foreldremøter, så er alle de andre foreldrene en god del eldre enn meg. I tillegg kler jeg meg litt ungdomslig, så når jeg sier til sønnen min at han må gi beskjed hvis noen plager ham når han er ute, blir han helt oppgitt fordi at "de andre tror at du bare er en ungdom". Hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå