2 Hærligheter! Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Og begynte plutselig å grue meg... Off... Er så spent!! Var på Ul i uke 15,nå er jeg 20 uker,så alt er nok heelt i orden Men ble bare så innmari spent!!!!!!!!!!
tirilsen Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 ååå bare gled deg, du skal se alt er bra. Det er helt fantastisk å se den lille i magen lever!! Husker jeg strålte fra øret til øret etter min UL, og gjør det egentlig ennå )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå