AmandaM Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 har egentlig ganske tynne hofter,og føler at jeg er ganske "trang" nedentil.. Har dette noe med størrelsen på bekkenet også? Har tynne vanskeligere fødsel?
erteposen + 4 Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Det sies at de med timeglass fasong kan ha noen fordeler, men det er jo Scarlett Johansen også Jeg har timeglassfasong, og burde vel heller levd samtidig med Marilyn. Er/var tynn, spesielt med førstemann, og mitt bekken er smalt. Min søster har mer "blyant" fasong, og hennes bekkenmål er større en mine. Hun bruker 27 i jeans, jeg 30/31 eller noe i de dur. Jeg har en BB venninne, og hennes bekkenmål var så smale at de tok ks på henne. Det kan jo være noe med fasong og bredde, og kanskje om du googler finner du noe vitenskaplig, men i min vennekrets har super smale jenter født barn som kattunger og mer bredhofta hatt større problem:)
AmandaM Skrevet 22. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2009 ok,min mor har også hatt to fine/raske fødsler, og hun var smal over hoftene. så da begraver jeg den bekymringen
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 22. april 2009 #4 Skrevet 22. april 2009 De innvendige målene har ingenting å si om de utvendige målene er smale... Bekkenet har en helt fantastisk evne til å utvide seg! ;-) Er du første gang? Da kan det hende du ikke kommer inn i de gamle buksene etter fødselen... Ei venninne bruke 36 i bukser frem til hun fikk første, da måtte hun permanent øke til 38...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå