Hermineee Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Hei cec26 Er du her for tiden`? Var bare spent på hvordan det gikk med deg:-)
cec26 Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Hei hei;) her er jeg veit du;) dukker opp innimellom.... alt bra her.. gutt nummer 3 på vei;) hehe... ikke lenge til jeg tusler videre til 3 trimester..
Hermineee Skrevet 22. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2009 Så bra jeg fant deg! Ville bare takke deg for oppmuntrende og støttende ord på veien. Ble gravid slik du sa, etter laang tid med nedturer, skuffelser og fortvilelse:-) Vi vet ikke hva vi får, men jeg har mer jentefølelse enn guttefølelse denne gangen. Har 2 flotte gutter fra før. Men det er akkurat det samme hva det blir, så lenge alt er bra med barnet. Mannen min vil ikke vite det denne gangen, og jeg holder på å dø av nysgjerrighet.. Men kanskje du kan komme med et hint? Lykke til i siste trimester:-) Og takk igjen.. PS! Hvor i landet bor du?
cec26 Skrevet 23. april 2009 #4 Skrevet 23. april 2009 Bare hyggelig;) Når har du termin da? Vi hadde egentlig ikke tenkt til å vite kjønnet denne gangen vil heller, men .....hehe... jeg klarte ikke... Siden dette er sistemann og en gutt til så skal alt kjøpes nytt... ihvertfall av babyklær... så jeg er på storshopperen om dagen....hehe.. Jeg får litt jentefølese på deg jeg også, men jeg er jammen ikke sikker altså... men heller jente enn gutt... Bor på østlandet...Mellom Oslo og Drammen;)
Hermineee Skrevet 23. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. april 2009 Jeg har termin i mndskifte sept/okt, så er fremdeles en stund igjen.. Vi har to gutter som er en del eldre, så blir alt nytt på oss også. Jeg prøver å overtale min kjære til å ville vite det, men han er fast bestemt. Var ute og så på babyklær i går, men vanskelig når alt er rosa eller blått. Utrolig lite nøytrale farger rundt omkring.. Når har du termin?
cec26 Skrevet 23. april 2009 #6 Skrevet 23. april 2009 hehe... ja, det er mye fint til jenter altså... går å titter på rosa jeg og... enda det blir en gutt...hehe... det er ikke så lenge til du skal på ul da? blir spennende... jeg har termin 1 august.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå