Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 -spørre enkelte av dere her inne om dere lærer ungene deres de samme holdningene dere selv står for? Tenker på dere som kaller andre slugger, fitter etc, rakker ned på overvektige, alenemødre, arb.lediger, radmagre og, ja, generelt alle dere kommer over. 90 pst av alle innlegg her inne er jo dritt om andre... Jeg "begynte" her inne for å prøve å utvide bekjentskapskretsen min, utveksle erfaringer med andre mødre osv, men dropper snart hele nettstedet.. Jeg skjønner folk har behov for et sted å "tømme" seg, men her ser det av og til ut som et nettsted for fjortiser, ikke for folk som skal gi ungene sine litt vetuge verdier for fremtiden. Jeg anser ikke meg selv som så plagsomt prippen, glipper ut med mye rart i nærvær av ungene, men det noen av dere her driver med er mobbing, og det er noe kanskje dere bør droppe å lære ungene deres?? Dette ble langt, men jeg måtte bare... Er livet deres så negativt så skaff en psykolog..Noe positivt må dere vel kunne si om andre mennesker, barnev., osv?! (-og ja, jeg er oppegående 4 barnsmor, gift, jobber med barn, er overvektig, ikke tv-slave, naturfrik, samf engasjert osv, sånn om noen ville vite det ;-) )
Summer-girl&Luna-boys Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Hehe...Jeg håper ikke jeg lærer ungene mine så mye "unoter". Jeg/samboer hadde en peride hvor vi bannet en del hjemme. Det ble det fort en slutt på da sønnen vår hadde sagt et banneord i bhg. Nå er hjemmet vårt ganske rent for banning. Men enig i at det kan bli for mye syting her inne til tider. Men som du sier; DB er jo et befriende sted å få tømt ut av seg en del dritt. Personlig kan jeg ha dager da jeg er helt i kjelleren pga et eller annet. Så skriver jeg et innlegg og får mange positive svar, som i mange tilfeller "redder" resten av dagen liksom. Det er mange fine mennesker her også, med seriøse og reflekterte svar. Mye av det jeg "kan" om barn, oppdragelse, osv, har jeg jo fått vite her inne. Jeg har liksom ikke behov for noe leksikon når jeg har DB, hehe. Så håper ikke du gir opp DB:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå