Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 lå å prata litt før vi sovna.. og snakka om hva som skjer framover.. den helga skal vi i konfirmasjon og helga etter også.. så 17 mai..så ditt også datt.. og der begynner jeg i permisjon.blablabla.. så ble det helt stille borte med han før han utbryter.. ÅHERREGUD det er jo bare 10 uker til termin.. hvordan skal vi få gjort alt!?!?! (male ferdig hus,ordne hagen og uteområdet osv..++) hehe..fikk seg en liten vekker tror jeg..hehe søtt
Snikskytteren er storebror! Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 hehe, hadde nogelunde lik kveld som oss dere da... lå å prata litt om hva babyen kunne arve fra meg vi da.. det er jo en gutt, han kan jo ikke være lik meg.. missforstå meg rett... Så vi fant foresten ut at han måtte arve min fantastiske personlighet og hans utseende. HAHA Vi har også 9-10 uker til termin, og tiden flyyyyr
Bøtteknott Skrevet 22. april 2009 #3 Skrevet 22. april 2009 He he.. Vi hadde litt den samme samtalen i går også. Jeg prøvde å fylle ut permisjons søknaden, og da skal man sette opp når han skal ha sin del.. I tillegg skal han jo være hjemme de 2 første ukene. Bare 11 uker til??? Oi... Det er jo ikke lenge... Så gubben min også fikk litt å tenke på :-) Men de er jo søte, da :-)
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 22. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2009 joda.. de er søte.. virka som han ikke hadde tenkt at de skulle skje såå fort..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå