~nr. 2 i magen Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Finnes det noen steder på nett der jeg får kjøpt noen fine mammabukser? Vanlige jeans..Har to H&M-bukser, men har litt behov for fler :-S
tremamma Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Merket 2wear har fine mammabukser, de er designet av to oslojenter:-) Koster ca 500-600kr. Om du ikke er så langt på vei, fant jeg fine stretchbukser hos gina tricot i går, de går i alle fall til uke 14-15 eller deromkring...
~nr. 2 i magen Skrevet 22. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2009 Takk:) bor på landet i nord-norge,så har ikke tilgang på alle disse butikkene:P men fant en nettside for 2wear..
chiquetita Skrevet 22. april 2009 #6 Skrevet 22. april 2009 Jeg syns mine to bukser er fine som er kjøpt på mamasita, men vet ikke om de har nettbutikk. En utrolig komfortabel jeans og en svart capri. Noe dyrere enn hm men, utrolig stilige syns jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå