Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 http://www.barnimagen.com/forum/thread/5281195 Jeg lurte på noe når det gjaldt middagslista di - fant den frem da jeg lette etter noe annet og har allerede blitt en fan av pasta med laks og reker ;o) Er du her ennå/skifta nick?
ApriIbaby Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 *avslører meg som nysgjerrigper* Det hørtes nydelig og enkelt ut. Kanskje jeg skal prøve i dag? Når har du i sopp og vårløk?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 22. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2009 Jeg fant ut sist at jeg like godt kunne droppe soppen, siden ingen av oss egentlig er begeistra, men vårløken/purren har jeg i samtidig med fisk og reker (det står "til den er stekt" men jeg antar hun mente "kokt", hehe). Har også litt hvitløk og søt chilisaus oppi - nammenam (skal ha til middag i dag).
ApriIbaby Skrevet 22. april 2009 #4 Skrevet 22. april 2009 Lurer på om jeg skal droppe den planlagte fiskegratengen og heller prøve dette i dag.....trenger litt forandring her ja :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå