Let's hear it for the boys! Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 "Det jeg vil anse som min dårligste side, er at jeg kan bli svært utålmodig når jeg først har bestemt meg for noe. Jeg får litt tunnelsyn, og har vanskelig for å fokusere på noe annet før jeg har oppnådd det jeg streber etter. En annen negativ side er at jeg har en tendens til å ha en mening om det meste, og har tider problemer med å ikke uttrykke dem." Jeg, som de fleste andre, har jo litt problemer med å få mine negative sider til å se positive ut. Men jeg føler at det er best å være så ærlig som mulig for å ikke virke helt fjern. Eller?
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Jeg synes ikke dette hørtes altfor negativt ut i det hele tatt jeg... Men det er meg da ;o)
Mor&barn Skrevet 22. april 2009 #3 Skrevet 22. april 2009 Antar dette er til en jobb? Jeg ville nok ha droppet "og har vanskelig for å fokusere på noe annet før jeg har oppnådd det jeg streber etter" og heller formulert "Jeg får litt tunnelsyn, og fokuserer veldig for å oppnå det jeg streber etter" I mine øyne hørs det mye bedre ut, samtidig som det ikke da blir ndret på fakta. Kan være ganske negativt å ikke klare å fokusere på mer enn en ting av gangen.
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 22. april 2009 #4 Skrevet 22. april 2009 Enig med klumpen&meg. Eg kan til tider vera distrè, men når eg seier det så legger eg bestandig til at eg landar med begge beina til slutt. Kan ofte ha litt for mange ballar i lufta samtidig Også snakkar eg ein del og det er ikkje bestandig like heldig men samtidig så er det ein positiv side også for da lærer eg andre å kjenne og eg føler at eg får ein god kontakt med kunden. Slik har eg lagt fram mine negative sider, eg har for det meste jobba med salg og markedsføring så det å kunne snakke det er ikkje noko negativ side i seg sjav.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå