Gå til innhold

dette tar knekken på meg!! herreguuuud!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

lille snuppa mi skal opperers i mårra... skal "bare" fjerne mandlene, men etter 2 år med problemer rundt henne er jeg vandt med at vanlige rutine ting ikke blir det hos oss...!

og legene har holdt dette på vent fordi de selv er usikkre på grunn av astmaen hennes og litt andre diverse ting.. når vi var på siste kontrollen før opperasjonen var det 2 andre inne før oss og da var det bare en lege der, men når vi kom inn tilkalte dem 2 ekstra leger...:S

jeg har en skikkelig ekkel følelse på dette her som jeg ikke klarer å riste av meg.. og nå gruer jeg meg sånn at jeg har fysisk vondt!!

mange rister sikkert på hodet av dette innlegget..men måtte bare lufte litt tanker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, jeg skjønner godt at du er stressa - det hadde jeg også vært om jeg hadde vært såpass "uheldig" tidligere (eller jenta di da). Men jeg krysser fingrene for at dette skal bli plankekjøring til alles beste og at det går helt strålende, selv om du sikkert har vondt i magen til alt er overstått.

*klem*

Skrevet

Du, jeg hadde det AKKURAT som deg da største her skulle ta mandlene, jeg hadde det helt forferdelig! Hadde så vondt inni meg at jeg trodde jeg rett og slett skulle knekke sammen..

Men det gikk så fint! Over all forventning, og det tror jeg faktisk du kommer til å synes også.. Det jeg gruet meg mest til var narkosen, men det gikk så fint så.. Og hele operasjonen var over på null og niks, jeg hadde såvidt kommet meg ned og fått kjøpt meg en pølse før de ringte og sa at det hele var over..

Jenta her var så mye syk, i over 3 år, og ho har fåt et helt nytt liv! Har omternt ikke vært syk siden august, og her var et par runder med penicilin på en måned helt vanlig.

Ta det helt med ro, hvis du vil snakke litt med legene først så gjør det. Husk at dette gjør de mange ganger om dagen, og det er ingen komplisert operasjon.. Eneste jeg synes var litt ille var at ho var sinna som bare det da ho våknet fra narkosen, og var ikke helt i form, men det gikk seg fort til, og etter en times tid var ho så godt som seg selv!

masse lykke til, det går sååå fint! :-)

Skrevet

Skjønner at du gruer deg! Her har datteren min vært gjennom 3 operasjoner før hun var 1 år, så jeg skjønner at du er engstelig. Men prøv å huske på at dette er en ren rutineoperasjon for kirurgene og at jenta di kommer til å få et bedre liv etterpå=)

Jeg grudde meg mest til narkosen, og jeg synes at det var et rent helvete på se på at hun sovnet og ventetiden var uendelig lang. Men det går fint!=)

Hun var seg selv etter operasjonen og var meget glad for å se mammaen sin. Tror ikke du trenger å bekymre deg, men om du ikke å klare å riste av deg denne ekle følelsen an du ta en tlf til sykehuset. Spør og grav og fortell at du er meget engstelig. Masse lykke til=)

Skrevet

Fullt forståelig at du gruer deg til datteren din skal opereres! At legen konfererte med kolleger er jo bare et trygghetstegn. Han vil være helt sikker! Min datter fjernet mandler og polypper da hu var 3 1/2. Fikk en helt ny unge etterpå. Men ventetiden mens det sto på var grusom.

Skrevet

Om dette er noen trøst vet jeg ikke,men forteller elikevel jeg.

Min sønn har hatt narkose tre ganger og jeg har hatt det akkurat som du beskriver HVER gang.

Helt totalt utafor. Og da han lå i narkosen satt jeg bare og ristet og skalv. Sikker på at det kom til å gå galt.

Mannen min er mye roligere akkurat der,hehe.....

Og du....Jeg må også fortelle at jeg har jobbet med syke barn i 10 år og mange ganger hvert den som forteller og roer ned hysteriske foreldre. "dette går sååå bra" hehe,plutselig var det MITT barn og da var alt annerledes.

Lykke til med jenta di i morgen. Jeg kommer nok til å tenke mer på deg jeg,for det går stort sett ALDRI galt med små barn under narkose på norske sykehus. ;)

Klem klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...