Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Jeg lurer på om jeg kan ha fått herpes. Men det ligner på 2 kviser. og det går an å klemme ut kviselignende veske ut. og d kjennes ut som kviser(der er to stk) Kan d være herpes noen som vet? Er hepes blemme veskefylt med blank veske? eller kvitt puss som en kvise? Og ja jeg har bestillt time hos legen min, men fikk ikke time før neste uke, så kanskje de er borte til da...
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Hvor er denne herpesen? Herpes starter med kløe, etter en dag eller to hevelse med væskefylt blemme. det vil fortsette å klø og til slutt sprekker blemmen og det dannes arr. Hele prosessen kan ta over en uke hvis ikke det behandles (finnes noen kremer på apoteket, f.eks. Antix). Så har du viselignende puss inni og det ikke klør kan det hende det bare er en kvise:)
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #3 Skrevet 22. april 2009 Mine utbrudd kan være bittesmå og vare bare nesten to dager også, så man trenger ikke kjenne det igjen hver gang. Det som er felles er en murrende, kilende følelse i området før utbrudd. Det er gjerne hvitt inn i blemmene, om du har blemmer du ser. Når de sprekker så stikker det litt i sårflaten. Veldig rart du ikke får time raskere. Sa du at du lurte på om det er herpes? Tror nemlig det er et poeng at man tester ut det mens man enda har blemmer.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #4 Skrevet 22. april 2009 Du kan jo bare GOOGLE herpes genetalis og ta billedsøk, så ser du jo om det er noe som ligner. Kan også høres ut som Mollusker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå