Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 det er ingen som husker på meg:-( kun min datter og mann da, men kun fått gratulasjoner. jaja,jeg klarer meg fint uten alle andre jeg...
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Det er fortsatt tidlig på dagen, det renner nok inn hilsner etterhvert... Gratulerer med dagen:o)
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #3 Skrevet 22. april 2009 for hva det er verdt, gratulerer med dagen :-)...(klokka er bare 12 da...)
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #4 Skrevet 22. april 2009 Gratulerer med dagen! Det kommer nok flere gratulasjoner skal du se.
Bøtteknott Skrevet 22. april 2009 #5 Skrevet 22. april 2009 Gratulerer med dagen :-) Godt mann og barn husket det, da! Resten kommer nok etter hvert i løpet av dagen.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 22. april 2009 #6 Skrevet 22. april 2009 Litt tidlig ennå kanskje? Jeg er superflink til å huske på bursdager...sånn i 23-tiden ellerno =P Håper det teller likevel =D ?!
UnePune äntligen hemma! Skrevet 22. april 2009 #7 Skrevet 22. april 2009 Åja...hehe...GRATULERER MED DAGEN! Håper den blir strålende veldig snart =D
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #8 Skrevet 22. april 2009 Sutrekopp Resten av familien ringer nok i løpet av dagen Vil du at venner skal huske på bursdagen din, må du ringe og invitere dem på kaffe og kake, da!
Lacey*har fått erta Skrevet 22. april 2009 #9 Skrevet 22. april 2009 Gratulerer med dagen! Du får sikkert gratulasjoner utover dagen vet du. Ikke alltid alle sender sms eller ringer før utover kvelden.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #10 Skrevet 22. april 2009 tusen takk dere :-) jeg fisket ikke etter noen gratulasjoner,men ble glad noen gadd å svare meg da. Sånn som dette er det hvert år,de nærmeste går hjemme (pensjonerte foreldre,sykemeldt søster) de andre store barna mine har jeg heller ikke hørt noe i fra, og kommer ikke til å gjøre det heller. når jeg fylte rundt år sist,så var det absolutt ingen som gratulerte meg,eller kom innom en tur, og det er skuffende. (så jeg er vant til dette hvert år) HI.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #11 Skrevet 22. april 2009 GRATULERER med dagen!!! HURRA for deg ))
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #12 Skrevet 22. april 2009 Inviterer du dine andre store barn på kake da? Litt sløvt av barna dine og glemme bursdagen din da, det synes jeg jo. Gratulerer så masse med dagen.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #13 Skrevet 22. april 2009 Lag selskap sjøl! Inviter på feiring av deg sjøl! Folk har som regel nok med seg og sitt. Du må jo invitere foreldrene dine og de voksne barna på bløtkake når du har bursdag og ikke gå og sture og bli sur og bitter for at ingen husker på deg! Jeg sier fra til alle jeg ønsker skal vite det når min bursdag nærmer seg. Ellers er det ingen som husker det, sånn er det bare!
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #14 Skrevet 22. april 2009 Jepp,sånn er det bare...hehe... skal ta med kake og reise til svigermor og feire sammen med ho vi da, ho er alene.... og jeg mener ikke å være sutrete,det er vel sånn hverdagen er blitt for alle,alle har sitt å tenke på. HI.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå