trebarnsmammaen Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Har akkurat kommet i gang med jobb etter to mnd sykemelding. (Kvalme) Hadde en slitaom dag i går, og på vei hjem fikk jeg en kraftig kynner. Det er den første jeg har merket godt. Var det tilfeldig at den kom i går, en sliten dag, eller bør jeg ta det mere med ro? Burde sikkert høre med legen om dette, men... Har ikke hatt flere (merkbare) siden, men er helt "død" i kroppen i dag. Er på jobb, da. (lærer) Føler at det er litt tidlig med tydelige kynnere i uke 15...
Mamma_til_isabella Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Jeg fikk kynnere allerede i uke 16 er førstegangs. Dro på sykehuset pga at jeg hadde kjempe sterke og mange kynnere om dagen.Om du er andre gangs kommer de gjerne litt tidligere. Men noen får kynnere også allerede fra uke 10 så det er veldig inviduelt. Mine ble så ille at jeg fikk Bricanyl for å la livmoren slappe av litt og har ikke hatt vonde kynnere siden da:) Kynnere er et tegn på at man stresser for mye.Viktig og ta det med ro og slappe av litt om dagen når du begynner med kynnerne sa både lege,sykehus og jordmor til meg. Så jeg ville tatt det mer med ro om jeg var deg.Kynnere er heldigvis ikke farlig så lenge de ikke er veldig hyppige eller vonde!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå