Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva tror dere det er som er så alvorlig ikeld?

paradis hotel

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe...jeg følger slavisk med og er ikke flau over det;-) (måtte bare si det først)

Jeg tror at det vil komme konsekvenser av mobbingen av Margrethe. det er iallefall det jeg håper på.

Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-)
Skrevet

Jeg håper lene blir sendt hjem, men jeg tror faktisk Margrethe blir det. Det er bekreftet at en av jentene må reise hjem.. Jeg tror det blir M, siden hun er den som "pisser" off gruppa med å ikke være der inne for å få nye dårlige venner..

Helst skulle vel lene, nanna, karita OG noor blitt sendt hjem...

Skrevet

noe annet. jeg så mats på messe i helgen. så ut som om han gikk sammen med en jente som camilla. hehe, så ble kanskje ikke han og lene

Skrevet

Tror du? Man kan jo ikke få "straff" kun fordi man ikke er som lynjemobben? Det blir meget urettferdig iallefall. Men er redd for om Lene blir sendt hjem, at gruppa klikker i vinkel og at det går ut over stakkars Margrethe.

Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-)
Skrevet

Ja jeg tror faktisk det. Det er jo heller ikke forsvarlig å la henne fortsette å være der inne sånn som de lynsjer henne. Det er jo galt at hun ikke ønsker å prate med de mer. Først så tenkte jeg , ok de overdriver litt, kanskje hun har vært stille. Jeg har jo aldri likt de. Men det er jo aldri godt nok uansett hva hun gjør og det ødeleggerjo stemningen. Lene er jo sjefshøna der inne og å sende ut henne vil vel også være upopulært.. Selv om jeg skulle ønske M vinner,., hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...