ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Selv har jeg termin etter 1. mens beregninger 26. november:) Etter tidlig UL beregninger kunne jeg trekke fra 2-3 dager, men venter med å forandre noe til UL uke 18:D Er i uke 10 nå. Hadde vært moro å følge flere som har termin i denne mørke/dystre måneden:) Gratulerer alle sammen:D
maipiken Skrevet 22. april 2009 #4 Skrevet 22. april 2009 hei, jeg har termin i november, så den mnd blir langt fra dyster da kjekt å glede seg til høst, ikke vanlig det Å ha et nyfødt nurk og kose seg med i mørke tider.. leeeenge til Etter mine egne beregnelser har jeg termin 22 november.. men i følge lege termin(etter den berømmelige 1.dags mens) har jeg 16 november. Men har aldri hatt 28 dagssyklus før... det korteste jeg har hatt er 31. så blir spennede å se på ordinær ul hvilken termin jeg får da. Men foreløpig følger jeg min termin, så jeg er 9+5 i dag og har vært til legen.. for et rot må jeg si.. han sa jeg måtte bestille ordinær ul selv.. ? men sykehuset sa at legen skulle gjøre det selv.. og kontordama den samme... skikkelig sullette lege.. uff.. ja ja. fra uke 24 skal jeg gå til jordmor... vil ikke ha kotnroller hos noen som vet mindre om svangerskap enn meg selv... det blir for dumt.. litt syt fra meg.. men ingen andre enn sambo som vet...
Har fire go`inger Skrevet 22. april 2009 #6 Skrevet 22. april 2009 15. november iflg mens-termin....men tror selv terminen blir flyttet til litt senere. Gleder oss veldig - dette blir vårt tredje barn:) Gratulerer til alle dere andre også
kattemamma Skrevet 22. april 2009 #9 Skrevet 22. april 2009 Jeg har 15. november etter mine egne beregninger! Og mannen og jeg er også novemberbarn, så ingen dyster måned på oss!
Stjerna mi<3 Skrevet 22. april 2009 #10 Skrevet 22. april 2009 Jeg har 12 november=) Gleder oss masse=)
Gjest Skrevet 22. april 2009 #11 Skrevet 22. april 2009 jeg har termin 24 november, men tror nok at den vil bli flyttet litt ved UL. gleder meg til første time hos jordmor. vil høre hjertelyden! føler meg ikke gravid...
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 22. april 2009 Forfatter #12 Skrevet 22. april 2009 hei, sykehuset skulle sett opp ordinær UL til meg. Skulle få brev i posten om når timen blir i juni, i tillegg skulle det følge med noen skjemaer jeg måtte fylle ut og sende inn. Har ikke vært hos fastlegen enda. Vet ikke om dette hjalp noe. Jeg var på Ringerike sykehus,
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 22. april 2009 Forfatter #13 Skrevet 22. april 2009 Gratulerer alle sammen:) November har liksom alltid vært en mørk og kald måned, med eksamenmas rett rundt hjørnet;) Men nå blir det virkelig noe å glede seg til. Kaldt og mørkt ut, sitter inne i sofaen å ammer en liten baby, mens det brenner romantisk i peisen:D Egentlig tror jeg det er en perfekt måned. Greit å være inne og kose seg, og de første ukene går sikkert fort, så er det jul, og plutselig er det januar og fin sol, og da er det bare ut å trille:) Hvordan er formen deres på dette stadiet da?
maipiken Skrevet 22. april 2009 #14 Skrevet 22. april 2009 snakka med resepsjonsdama på legekontoret og hun sa de pleide sende henvisning til sykehuset og jeg får time i posten.. som jeg trodde.. og som på et annet legekontor sist jeg var gravid... legen min sa at jeg måtte gjøre en innsats sjøl... og at jeg bare skulle ringe et nr og fortelle at jeg er gravid... hallo... dama på sykehuset sa at hun ikke bare kunne gi en time på tlf... og at legen skulle orden dette.. men det ordner seg no... j
LisaColli Skrevet 22. april 2009 #16 Skrevet 22. april 2009 termin 14. november formen er dårlig enda, vært sykmeldt i 5 uker pga kvalme.. håper det gir seg snart!!
Stjerna mi<3 Skrevet 22. april 2009 #17 Skrevet 22. april 2009 jeg er veldig kvalm og sliten hele tiden, håper dette gir seg..
Anne lise og Dennis<3 Skrevet 22. april 2009 #18 Skrevet 22. april 2009 7 november har jeg termin=D Jeg går over til 2 trimester i morgen=D=D Gleder meg masse til å møte alle som er der også og gleder meg til ALLE fra november 09 kommer over! Vi har fortalt det til alle og holder det ikke hemmelig lengere. var på ul i uke 11 og alt var bra med barnet så vi ville fortelle det til alle da=D Lykke til alle sammen..
lucky1 Skrevet 22. april 2009 #19 Skrevet 22. april 2009 Jeg har termin den 20 november, er nå sykemeldt for bekkenløsning allerede :-s
mille trille Skrevet 22. april 2009 #20 Skrevet 22. april 2009 jeg har termin 18 november:) gleder meg villt!!
ho81 Skrevet 23. april 2009 #21 Skrevet 23. april 2009 Har foreløpig termin 26.november, så 9+2 vil det si da. Dette er nr 3, og gleder meg veldig. Skal til første legebesøk i dag, og håper på å få høre hjertelyd
lille skatten Skrevet 23. april 2009 #22 Skrevet 23. april 2009 Hei alle gravide!!! Gratulerer saa masse!!! Jeg har termin 18. november etter boka men tror det blir litt senere naar jeg har aert paa UL for jeg hadde ikke eggloesning de foerste tre ukene etter 1. dag paa siste mens saa jeg ble litt overasket da jeg forsto at jeg var gravid.. Er naa 10+4 og er sykemeldt pga kvalme og tretthet..
Romeren Skrevet 23. april 2009 #23 Skrevet 23. april 2009 15 november etter ny terminberegning etter første UL. veldig fin form! nesten ikke symptomer...
Sistah*G07*J09* Skrevet 23. april 2009 #24 Skrevet 23. april 2009 jeg har termin 10.november Men i følge den første ultralyden min, så har jeg termin 24.november. Men jeg går etter den første, pga vokse periodene er veldig forskjellige i begynnelsen av svangerskapet. så venter heller til ultralyden i uke 17-19, så regner med å få en mer eksakt termin da. Er helt sikker på 10.november jeg, siden jeg vet akkurat når jeg hadde siste mens, og når jeg hadde eggløsning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå