juni/juli Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Hvor får man kjøpt ammeinnlegg, og hvor mange trenger man egentlig? Er det forskjell på hva de er laget av også?
Fireblade Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Hei, Jeg har kjøpt 2 xull ammeinnlegg på apoteket + papir ammeinnlegg for den første tiden når melken renner i fosser og fall.. Kommer da til å bruke papir under ull innleggene. Ull er veldig bra for å motvirke brystbetennelse så det vil jeg absolutt anbevfale. Jeg kommer nok til å kjøpe et sett til i ull slik at jeg ikke må vaske hver kveld.
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 22. april 2009 #3 Skrevet 22. april 2009 jeg har 2 par i ull..som jeg kjøpte på apotek da jeg venta nr 1.. også brukte jeg engangs.. nå har jeg gått til innkjøp av 2 pakker av de her: http://www.bleieboden.no/productdetails.php?product=74 da jeg følte at jeg ble sår av engangsinnlegga sist.. + at jeg slipper å gå tom..trenger bare å vaske...
Nyckelpiga Skrevet 22. april 2009 #4 Skrevet 22. april 2009 ullinnlegg + chicco sine, er mitt råd. Jeg lakk mye og brukte chiccos ammeinnlegg i sikkert over et halvt år...
magica og lille tryll ♡ Skrevet 22. april 2009 #5 Skrevet 22. april 2009 Trenger man ull-innlegg når man venter juli-barn mon tro?
Lystpåentiljeg Skrevet 22. april 2009 #6 Skrevet 22. april 2009 I begynnelsen så lekker en gjerne mye, samme om natten (gjorde det i nesten 1år). Chicco har plast bak sine, så det lekker ikke gjennom, men synes det er litt stive, og ikke minst dyre. Til vanlig brukte jeg Natusan sine, billige, men kan lekke gjennom under selve ammingen. Greit med plast bak når en skal på besøk e.l Så en annonse for at Libero har kommet med miljøvennlige ammeinnlegg, men har ikke sett disse enda. Tenkt å gi de et forsøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå