Meg + 2 prinsesser Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Synes den er utrolig fin :-) Tror det kjolevalget kommer til å bli vanskelig, sukk.. http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=14895020&reference=0/148/950/20_-365248840.jpg&sid=xz4dbaRewuj781452
cherry coke Skrevet 22. april 2009 #3 Skrevet 22. april 2009 Den var veldig fin! Men jeg liker det enklere og IKKE stroppeløs. Det er ikke mange som faktisk kler det...
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 22. april 2009 #4 Skrevet 22. april 2009 Syns den var fin jeg men litt for mye for meg men den med rødt båndt i midjen og nederst på kjolen syns jeg var veldig fin
Meg + 2 prinsesser Skrevet 22. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. april 2009 Jeg vil ha noe som er litt lag på lag på magen, skjule litt:) Har ikke prøvd noen enda, skal ikke gifte meg før om 14 måneder:)
verdens heldigste mamma Skrevet 22. april 2009 #6 Skrevet 22. april 2009 Enig! Man skal være både slank og litt barmfager (selvmotsigende?) for å se bra ut i dette snittet og unngå valker over kanten på kjolen bak. Men brudekjoler er nesten umulig å diskutere, der er meningene så forskjellige og de fleste har et bilde av hvordan den "perfekte" kjolen skal se ut. Da jeg skulle kjøpe moret jeg meg mye over at alle i butikken som prøvde de (i mine øyne) hesligste kjoler prøvde akkurat DEN kjolen fordi de syntes den var lekker. Og det samme tenkte sikkert andre om meg Jeg liker Rembo Styling sine, bare ikke de som er småkrøllete i stoffet. Lykke til!
cherry coke Skrevet 22. april 2009 #7 Skrevet 22. april 2009 Ja, akkurat!=) Har sett nok av flotte bruder i mitt liv, men de fleste som har brukt stroppeløs (de fleste) har fått sånn valk der under armen og bak på ryggen. Veldig lite pent og det blir lagt godt merke til. Dessuten synes jeg at de typiske stroppeløse ikke skiller seg fra hverandre. Var i to bryllup på kort tid for noen år siden, og jeg kunne ikke skille kjolene fra hverandre.
Raych Skrevet 22. april 2009 #8 Skrevet 22. april 2009 Jeg synes det var en fin kjole, men litt vel mye skjørt etter min smak:) Enig med de over som sier at det ikke er mange som kler stroppeløse kjoler, men jeg mener at det er de som ikke har de største puppene som kler de best:) Litt små til normale pupper kler stroppeløse kjoler best. De med store pupper blir nesten vulgære i slike kjoler, og det er ikke spesielt fint i et bryllup... Dessuten ser det ofte ut som om kjolen henger for langt ned på de med store pupper på grunn av at det er litt sig i dem. Uff, dette ble rotete skrevet. Hehe, uansett er smaken forksjellig, så gå for den kjolen du liker og føler deg vel i. Selv er jeg veldig glad i kjoler/topper med halterneck på grunn av at jeg er ganske smal over skuldrene, og disse får meg til å se litt bredere ut:)
verdens heldigste mamma Skrevet 22. april 2009 #9 Skrevet 22. april 2009 Hihi, har opplevd akkurat det samme. Har lurt på om det er samme kjolen som går på rundgang. Men mitt beste tips er å gå i en brudesalong og be om råd. Hvis man er heldig og får hjelp av en som er flink, så vil hun kunne se hva som passer. Er faktisk ikke sikker på om jeg hadde prøvd den kjolen som jeg kjøpte hvis ikke damen på Brudekjolen hadde funnet den frem til meg etter at jeg fortalte henne mine ønsker (ikke stroppeløs og ikke tyll-på-tyll eller blonde).
verdens heldigste mamma Skrevet 22. april 2009 #10 Skrevet 22. april 2009 Ja, store pupper i stroppeløs er helt krise! Og mange glemmer hvor mye korsettet dytter oppover når man setter seg, og vips, så detter puppene over kanten. Tror det er mang en nybakt svigerfar som har fått forretten i halsen når hans svigerdatter har "mistet" puppene ut av kjolen
Tøysetipp Skrevet 22. april 2009 #11 Skrevet 22. april 2009 Jeg synes var litt i overkant. Litt for Dallas for min stil.
erteposen + 4 Skrevet 22. april 2009 #12 Skrevet 22. april 2009 Vi har samme favoritt:) Liker heller ikke de med for mye krøll.
2søtesmåh Skrevet 22. april 2009 #13 Skrevet 22. april 2009 Og ang de stroppeløse,- er bruden tynn og IKKE har noe ekstra så glir kjolen fort ned,- Faktsik,- særlig hvis den i tillegg skrår ned bak ryggen (altså det høyeste punktet på kjoeln er over brystet.)....Så det blir fort "feil" enten man har litt ekstra eller for lite..... Og dessuten har "alle" stroppeløse kjoler i "Prinsessefasong" nå for tiden,. men den er flatterende på mange da (Ser man bort i fra at litt "henger over kanten"..... Nå skal jeg se på kjolen til HI
sommer&sol Skrevet 22. april 2009 #14 Skrevet 22. april 2009 Syntes den var kjempefin jeg:-) Jeg Brukte denne: http://www.brudesalongenarendal.no/brud/benjamin_roberts/611.htm
Gjest Skrevet 22. april 2009 #15 Skrevet 22. april 2009 Synes kjolene på bilder nr 12 og 20 var fine jeg:) Sommerbryllup?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå