Gå til innhold

Hvor mye er deres bebiser våken?


Plutselig_gravid

Anbefalte innlegg

Er så uvant dette her. Har en gutt på 5,5 år og han sov lite på dagen da han var baby (mye grunnet kolikk). Når han sov så var det bare sånne korte dupper.. Mye våken med andre ord - og flere timer i strekk.

 

Snuppa mi er nå 3 uker gammel og sover døgnet rundt. Hun sover gjerne 4-5 timer i strekk, pupper og får stell. Er våken etter det i rundt 10 min og så sovner hun igjen. Og sånn går no dagan...OG nettene.

 

Hun har kanskje maks vært våken 3 timer tilsammen i løpet av et døgn.'

Misforstå meg rett. Er veldig deilig, men begynner jo å lure på om det er normalt.

Hun er ellers blid og fornøyd når hun er våken. Sterk jente og får bra øyenkontakt :)

Da hun var 14 dager var hun allerede 4700 g (4140 ved fødsel) så hun legger på seg bra også til tross for at hun ikke drikker så ofte liksom.

 

Flere med bebiser som sover mye?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en gutt på 3 uker som fram til siste uka har sovet ca 18-20 timer i døgnet. Nå den siste uka har han begnt å bli våken i lengre perioder, og mer våken (følger mer med, blikkontakt o.l)

Så lenge snuppa di spiser, legger på seg og virker fornøyd så ville jeg ikke bekymret meg for det. Nyt dagene og sørg for å få nok søvn selv, det kommer vel andre dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min er også sånn. 3 uker i morgen. Han har kanskje en time eller to på kvelden der han bare vil være våken og kose. Men resten av dagen går i soving, mat, stell og atter soving. Herlig! Er som hun over her sier.. det kommer andre dager! ;) Får bare nyte disse vidunder bebisene mens vi kan ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vesla mi på 17 dager sover også veldig mye, men har vært litt mer våken de siste dagene. Ligger å ser seg rundt med store øyne når hun er våken :) Har en storebror som også var/er et murmeldyr, håper det varer med henne og :) Deilig å få slappet av litt inn i mellom, travelt med to små :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...