Gå til innhold

Okei,trenger litt hjelp her jenter! Ang p-pillebruk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går på Cerazette og har selfølgelig fått uregelmessige og relativt kraftige blødninger.

Men jeg har da mens-smerter hele tiden..noe som ikke står oppført som en bivirkning i pakningsvedlegget.

Noen her med lignende erfaringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du har gått på pillene mer enn 3 mnd anbefaler jeg deg å skifte merke.. Om du reagerer slik på denne sorten piller ser jeg ikke vitsen med å fortsette, er bare slitsomt i lengden å ha det slik.

Står det ingen ting om magesmerter i pakningsvedlegget?

Skrevet

har bare gått på de i litt over 1 mnd. nei står ingenting om magesmerter....

kan jeg være gravid da??

Skrevet

okey, ja det er mulig å bli gravid på pillene. men det er ikke så sannsynlig, men ta en test for å få ett ordentlig svar på det:)

ellers vill jeg anbefale deg og kontakte legen din som ga deg resepten og snakke med han eller hun om disse plagene.

jeg har plagdes med hver eneste p-pille sort jeg har prøvd, og annen hormon prevensjon, så jeg kan ikke bruke noe. her i huset er det kondom som er tingen, noe som er veldig kjipt..

jeg ville hørt med lege og eventuelt fått en annen pille sort, man skal ikke ha det slik som du har det når man går på pillene..

Skrevet

conludag brukte jeg, uten å blø. Men de må tas til riktig tid hver dag (kun 3 timers slingringsmonn i stedet for 12).

Jeg har flere venninner som måtte slutte på cerazette pga stadige blødninger:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...