Gå til innhold

Lyst til å jobbe på en flyplass..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kunne tenkt meg å jobbe for et flyselskap på en flyplass, feks i skranken osv, må man ha noe særlig utdannelse tl det? og hvordan går man fram med å søke jobb for feks SAS?? Regner med at man får opplæring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oioi sååå spennende:)

Har bare vgs utdannelse i Norden, og har bodd i england noen år, så elkser å reise og har lett for å bli kjent med folk. Men usikker på hva jeg skal skrive i søknaden?:/ Har ikke jobbet så mye tidligere..

Skrevet

Leste litt om de krav som de stiller til ansatte når man jobber for et flyselskap, man får ikke ha synlig tatovering, og det har jeg :/ og da kan jeg bare glemme det,så har jeg svakt nedsatt hørsel(noe som jeg ikke opplever som et problem og vet ikke er et problem) , vet ikke om det gjelder kun flyvertinner/kabinpersonalet. ?

Skrevet

Uniformen dekker stort sett det meste av tattiser. Har ei venninne som jobber i taxfree og hun har noen i nakken (værre, men hun fikk jobben). Under intervjuet kan man jo ha langarmet og høyhalset. Ps min venninne har ingen utdannelse i det hele tatt og mange av hennes venner er i samme situasjon. Husk at du må ha uttømmende vandel. Den går tilbake til tidenes morgen (jeg tror du kan slippe unna med noen små greier, men i utgangspunktet har de 0 tolleranse.) Lykke til. Flyplass er gøy!!!

Skrevet

Har en tatovering på håndleddet, som kan lett skjules:)

Jeg har 0 vandel, prikkfritt rulleblad osv:) Har alltid vært fascinert av ideen å jobbe på flyplass, man treffer på så mange spennende folk og jeg er en veldig blid og utadvent person som jeg vil tro kunne passe veldig godt inn å jobbe på en flyplass spesielt når det gjelder å yte service som i en skranke. Jeg behersker engelsk flytende siden jeg hr bodd i England 3 år, og har også bodd en rekke år i et annet nordisk land. Så føler jeg har veldig lett for å kommunisere med folk fra forskjellige land. Sender ihvertfall inn en søknad, så får jeg se hvordan det går:) Det hadde vært en drøm å få jobb på flyplass! Tror jeg hadde gledet meg å gå til jobben hverdag uansettt hva tidlig eller seint jeg må jobbe :)

Skrevet

Tenkte bare å si at på det Norwegian opplegget må du bo 3 mnd i Berlin.

Jeg var i kontakt med dem og hadde tenkt å kaste meg på, men falt for noe annet istedet. Men kanskje senere. Virker uansett kjempegøy selv om en ikke tjener all verden som lærling.

Skrevet

kunne godt tekt meg å bo i Berlin i 3 mnd:)

Skrevet

Søknad sendt

Din søknad er nå bekreftet sendt. Vi takker for din interesse.

:):)

Skrevet

vet du nøyaktig hvor mye man tjener som lærling og som ferdig utdannet?

Og MÅ man bo i Oslo?

Trondheim da?

Skrevet

For å jobbe i taxfreen feks, så trenger man ikke utdannelse.

Men det kreves ofte at man kan amadeus for å jobbe i skranken feks :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...