Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Jeg kunne tenkt meg å jobbe for et flyselskap på en flyplass, feks i skranken osv, må man ha noe særlig utdannelse tl det? og hvordan går man fram med å søke jobb for feks SAS?? Regner med at man får opplæring?
It's all about me Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 http://norwegian.easycruit.com/vacancy/133859/11595?iso=no
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #3 Skrevet 22. april 2009 Oioi sååå spennende:) Har bare vgs utdannelse i Norden, og har bodd i england noen år, så elkser å reise og har lett for å bli kjent med folk. Men usikker på hva jeg skal skrive i søknaden?:/ Har ikke jobbet så mye tidligere..
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #4 Skrevet 22. april 2009 Leste litt om de krav som de stiller til ansatte når man jobber for et flyselskap, man får ikke ha synlig tatovering, og det har jeg :/ og da kan jeg bare glemme det,så har jeg svakt nedsatt hørsel(noe som jeg ikke opplever som et problem og vet ikke er et problem) , vet ikke om det gjelder kun flyvertinner/kabinpersonalet. ?
Miss Misantrop Skrevet 22. april 2009 #5 Skrevet 22. april 2009 Uniformen dekker stort sett det meste av tattiser. Har ei venninne som jobber i taxfree og hun har noen i nakken (værre, men hun fikk jobben). Under intervjuet kan man jo ha langarmet og høyhalset. Ps min venninne har ingen utdannelse i det hele tatt og mange av hennes venner er i samme situasjon. Husk at du må ha uttømmende vandel. Den går tilbake til tidenes morgen (jeg tror du kan slippe unna med noen små greier, men i utgangspunktet har de 0 tolleranse.) Lykke til. Flyplass er gøy!!!
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #6 Skrevet 22. april 2009 Har en tatovering på håndleddet, som kan lett skjules:) Jeg har 0 vandel, prikkfritt rulleblad osv:) Har alltid vært fascinert av ideen å jobbe på flyplass, man treffer på så mange spennende folk og jeg er en veldig blid og utadvent person som jeg vil tro kunne passe veldig godt inn å jobbe på en flyplass spesielt når det gjelder å yte service som i en skranke. Jeg behersker engelsk flytende siden jeg hr bodd i England 3 år, og har også bodd en rekke år i et annet nordisk land. Så føler jeg har veldig lett for å kommunisere med folk fra forskjellige land. Sender ihvertfall inn en søknad, så får jeg se hvordan det går:) Det hadde vært en drøm å få jobb på flyplass! Tror jeg hadde gledet meg å gå til jobben hverdag uansettt hva tidlig eller seint jeg må jobbe
It's all about me Skrevet 22. april 2009 #7 Skrevet 22. april 2009 Tenkte bare å si at på det Norwegian opplegget må du bo 3 mnd i Berlin. Jeg var i kontakt med dem og hadde tenkt å kaste meg på, men falt for noe annet istedet. Men kanskje senere. Virker uansett kjempegøy selv om en ikke tjener all verden som lærling.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #8 Skrevet 22. april 2009 kunne godt tekt meg å bo i Berlin i 3 mnd:)
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #9 Skrevet 22. april 2009 Søknad sendt Din søknad er nå bekreftet sendt. Vi takker for din interesse. :)
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #10 Skrevet 22. april 2009 vet du nøyaktig hvor mye man tjener som lærling og som ferdig utdannet? Og MÅ man bo i Oslo? Trondheim da?
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #11 Skrevet 22. april 2009 For å jobbe i taxfreen feks, så trenger man ikke utdannelse. Men det kreves ofte at man kan amadeus for å jobbe i skranken feks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå